کد خبر: ۷۷۰۴۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
مسئولان نظام بنشینند و برای خوزستان فکری کنند

اعتراضات خوزستان/ نماینده مجلس: ممکن است اتفاقی رخ بدهد که نشود کنترلش کرد

نماینده مردم شادگان در مجلس، گفت: همین الان ما در استان تنش آبی داریم، مزید بر علت همین گرانی‌ها وجود دارد، بحث گرد و خاک است، بحث سلامت مردم است، چند وقت دیگر بحث برق و نوسان برق آغاز می‌شود، این‌ها را چه کسی باید مدیریت کند و جواب بدهد؟ همین الان ما در استان تنش آبی داریم، مزید بر علت همین گرانی‌ها وجود دارد، بحث گرد و خاک است، بحث سلامت مردم است، چند وقت دیگر بحث برق و نوسان برق آغاز می‌شود، این‌ها را چه کسی باید مدیریت کند و جواب بدهد؟
اعتراضات خوزستان/ نماینده مجلس: ممکن است اتفاقی رخ بدهد که نشود کنترلش کرد
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده شادگان در رابطه با آخرین وضعیت استان خوزستان با توجه به مخابره خبر‌هایی مبنی بر اعتراضات در این استان، گفت: ببینید درباره وضعیت خوزستان و مشکلات موجود ما هیچ جوره نمی‌توانیم توجیه کنیم، این‌ها در این دولت آقای رئیسی گفتند که خوزستان استانداری ویژه می‌شود، یک استاندار ویژه در حد معاون رئیس‌جمهور می‌آوریم و فلان و این حرف‌ها؛ الان ضعیف‌ترین استاندار را آوردند در خوزستان منصوب کردند، از همه ضعیف‌تر.

وی ادامه داد: الان سه ماه است که گرد و خاک نفس خوزستان را گرفته، اصلا هیچ تکانی نمی‌خورند که بالاخره یک توضیح برای مردم بدهند که چه کار کنیم. منشاء این گرد و خاک داخلی است یا خارجی، با خارجی‌ها رایزنی کنند و جلوی آن را بگیرند یا یک مقدار اثراتش را کم کنند، بهداشت را درست کنند، آب را درست کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان، اضافه کرد: الان ما گرفتار بهداشت هستیم، گرفتار آب هستیم، گرفتار برق هستیم و گرفتار گرد و خاک هم هستیم. گرفتاری‌های متعدد وجود دارد و آقایان کک‌شان نمی‌گزد، نشسته‌اند در اتاق خودشان حتی حاضر نیستند بیایند بیرون با مردم صحبت کنند و برای مردم توضیح بدهند. مدیریت استان اینطور نبود، ما اینطور نداشتیم، کسی هم هیچ رسیدگی‌ای نمی‌کند. نشسته‌اند فقط دنبال این هستند که مثلا چه کسی باید عزل شود یا چه کسی باید نصب شود. به ما چه که چه کسی باید عزل یا نصب شود، آخر این‌ها به ما چه؟ مشکلات مردم را حل کنید.

ناصری‌نژاد با ابراز نگرانی از ادامه شرایط کنونی، عنوان کرد: واقعا الان وضعیت خوزستان نگران‌کننده است، باید مسئولین نظام بنشینند برای خوزستان فکری کنند؛ وگرنه دشمنان آنجا را زیر ذره‌بین گذاشته و دارند توطئه می‌کند و خدای نکرده ممکن است اتفاقی رخ بدهد که نشود کنترلش کرد. ما دلمان برای این کشور، این نظام و برای مردم می‌سوزد، حیف است این همه خوبی‌ها و نکات مثبت به خاطر بی‌عرضگی بعضی‌ها زیر سوال برود.

نماینده شادگان در مجلس در پاسخ به این سوال که «آیا انتقادات پیرامون مدیریت استان را از وزیر کشور پیگیری کرده‌اید؟»، گفت: صحبت کردیم یا جواب ندادند یا گفتند «فعلا اول کار است، بگذارید ببینیم چه می‌شود»، خب چه می‌شود؟ می‌خواهید مردم بیایند در خیابان و بعد رسیدگی کنید؟ امروز (دیروز) تهران یک مقدار آلوده شد، مدارس تهران تعطیل شد. ما سه ماه آلودگی داریم آن هم آلودگی شدید، آلودگی تهران یک صدم خوزستان نمی‌شود، اما در این مدت یا تعطیل نمی‌کنند، یا ساعت ۱۱ اعلام می‌کنند یا بعد از ساعت. آخر این یعنی چی، تصمیمات متعارض و متناقض بدون اطلاع مردم و ناپخته. آخر این چه مدیریتی است؟

وی ادامه داد: همین الان ما در استان تنش آبی داریم، مزید بر علت همین گرانی‌ها وجود دارد، بحث گرد و خاک است، بحث سلامت مردم است، چند وقت دیگر بحث برق و نوسان برق آغاز می‌شود، این‌ها را چه کسی باید مدیریت کند و جواب بدهد؟

ناصری‌نژاد در رابطه با «پیگیری وضعیت جاده اهواز-خرمشهر که مدتی قبل و پس یک سانحه دلخراش رانندگی، نمایندگان به دنبال استیضاح وزیر راه و شهرسازی بودند»، ابراز داشت: یک مقدار به موضوع رسیدگی شد، اما حل اساسی نشده است، یک قول‌هایی دادند، اما هنوز نتیجه عملیاتی نگرفته است ما مدتی صبر می‌کنیم اگر نشد چاره‌ای نیست، مجددا بحث استیضاح را پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است که در پی گرانی‌های اخیر، در برخی شهرهای استان خوزستان تجمع‌های اعتراضی برگزار شده است. همچنین اینترنت در برخی شهرهای استان نیز قطع یا دچار اختلال شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Kuwait
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
3
25
مرد استانداری یکی بود اونم دکتر مقتدایی کاردان و اگاه و شجاع و از اب و خاک خوزستان یادش بخیر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین