کد خبر: ۷۷۰۴۸
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۷
آیت الله هاشمی شاهرودی:

مشکل اقتصادی کشور مشکل جدی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس قوه‌ قضاییه با بیان‌ این‌که سیاست‌های اقتصادی اعلام شده از سوی دولت نکات خوبی دارد، عنوان کرد: «دولت در این بخش اهداف نسبتا خوبی را دنبال می‌کند و درصدد اجرای راهکارهای علمی و قانونی مناسب برای حل مشکلات اقتصادی است».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، به نقل از ایسنا، آیت‌الله هاشمی شاهرودی در جلسه‌ مسوولان عالی قضایی با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، تولد حضرت امام (ره) و هفته بزرگداشت قوه‌ قضاییه یاد و خاطره‌ شهدای هفتم تیر و شهید مظلوم دکتر بهشتی را گرامی داشت.

وی با تاکید بر این‌که شهید بهشتی به عنوان معمار دستگاه قضایی خدمات بسیار شایسته‌ای انجام داده است، گفت: «امیدواریم خداوند ما را از پیروان مخلص آن بزرگواران قرار دهد و بتوانیم در خدمت‌رسانی به نظام اسلامی و مردم با تأسی از راه و روش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، شهدای گران‌قدر و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری توفیق حاصل کنیم».

هاشمی شاهرودی با اشاره به هفته‌ بزرگداشت قوه‌ قضاییه و با تاکید بر لزوم آشنایی قشرهای مختلف مردم با فعالیت‌ها، خدمات و موفقیت‌های قوه‌ قضاییه از اطلاع‌رسانی مناسب رسانه‌ها در این خصوص تقدیر کرد و خواستار تقویت توجه رسانه‌ها به عملکرد مثبت دستگاه قضایی شد.

رییس قوه‌ قضاییه در ادامه به تلاش قوای سه‌گانه برای تحقق سیاست‌های اصل 44 اشاره کرد و گفت: «اگر منویات مقام معظم رهبری در اجرایی شدن اصل 44 مورد توجه قرار گیرد می‌توان به موفقیت این اصل امید فراوان داشت».

رییس قوه‌ قضاییه با تاکید بر این نکته که مشکل اقتصادی کشور مشکل جدی است، گفت: «مشکلات اصلی بخش اقتصاد از سوی دولت تشخیص داده شده است و می‌تواند با استفاده از نظر کارشناسان متخصص و مجرب و اتخاذ تدابیر لازم به سمت حل و فصل مشکلات اقتصادی کشور رفت».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین