کد خبر: ۷۷۰۵۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
واریز یارانه‌های جدید به حساب ۷۲میلیون نفر

یارانه نقدی ۱۰ و ۲۰ هر ماه قطع شد

یارانه نقدی جدید براساس دهک‌های شناسایی‌شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مبالغ تعیین‌شده به حساب ۲۳میلیون سرپرست خانوار واریز شد. با واریز این دو مرحله از یارانه جدید، یارانه‌هایی که در دهم و بیستم هرماه به به حساب سرپرستان واریز می‌شد از این تاریخ پرداخت نمی‌گردد.
یارانه نقدی ۱۰ و ۲۰ هر ماه قطع شد
آفتاب‌‌نیوز :

به‌موجب جزء ۱ بند ص تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، یارانه ۴۰۰ هزارتومانی برای دهک‌های اول تا سوم و یارانه ۳۰۰ هزارتومانی برای دهک‌های چهارم تا نهم به‌ازای هر نفر، دوشنبه ۱۹ اردیبهشت به حساب سرپرستان واریز شد اما فعلا قابل برداشت نیست و مردم نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

در این نوبت، خانوار‌های مشمول دریافت یارانه بر مبنای دهک بندی اعلام شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ۹ دهک تقسیم می‌شود که بر این اساس به مشمولین دهک‌های اول تا سوم به ازای هر نفر ماهبانه مبلغ ۴ میلیون ریال و به دهک‌های چهارم تا نهم به ازای هر نفر ماهیانه مبلغ ۳ میلیون ریال به حساب سرپرستان پرداخت خواهد شد.

حدود ۱۰ درصد افراد نیز یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد.

بر اساس فهرست اعلام شده، مشمولین دریافت یارانه توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از ۲۳ میلیون خانوار ایرانی می‌باشند که ۷۲ میلیون ایرانی را شامل می‌شود. مبالغ اعلام شده برای دو ماه بصورت نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز گردید و زمان برداشت آن تا اعلام رسمی دولت در حساب مردم غیرقابل برداشت خواهد بود.

متقاضی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر یا هر گونه پرسش به سامانه رسیدگی به درخواست یارانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و یا با مرکز پاسخگویی تلفنی آن وزارتخانه به شماره ارتباطی ۶۳۶۹-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

ثبت نام از متقاضیان جدید یارانه، از قلم افتادگان، جاماندگان و منصرفین دوره قبل نیز بزودی از طریق وب گاه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و رسانه‌های جمعی اطلاع رسانی خواهد شد.

با تصمیات اتخاذ شده، متقاضیانی که به هر دلیلی از یارانه دوره‌های قبل محروم و یا از ثبت نام یارانه جامانده‌اند بعد از طی مراحل ثبت‌نام و بررسی شرایط متقاضی در صورت واجد شرایط بودن مانند سایر مشمولین یارانه جدید نیز از این دو نوبت از یارانه بهرمند خواهند شد.

همچنین برحسب اطلاع رسانی‌های قبلی صورت گرفته، اقساط تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی کمک معیشت نقدی و کرونا از سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده اند، کسر گردیده است.

با واریز این دو مرحله از یارانه جدید، یارانه‌هایی که در دهم و بیستم هرماه به به حساب سرپرستان واریز می‌شد از این تاریخ پرداخت نمی‌گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
3
25
پس با این حساب نصف مبلغ واریزی همان یارانه قبلی است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین