کد خبر: ۷۷۰۷۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
اختیارات جدید به تعزیرات برای کنترل قیمت‌ها

جزئیات گران شدن کالاها به روایت وزیر کشور

وزیر کشور گفت: در طرح اصلاح یارانه‌ها، قیمت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن می‌تواند تغییر پیدا کند و هیچ کالای دیگری حق افزایش قیمت ندارد.
جزئیات گران شدن کالاها به روایت وزیر کشور
آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمد وحیدی در گفتگویی با اشاره به تصمیمات دولت برای اجرای سیاست اصلاح نظام یارانه ای، اظهار کرد: در طرح اصلاح یارانه، قیمت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن می‌تواند تغییر پیدا کند و هیچ کالای دیگری حق افزایش قیمت ندارد. از سویی هیچ فردی اجازه ندارد با توجیه اینکه این ۴ قلم کالا گران شد، قیمت حمل‌ونقل و سایر کالا‌ها را بالا ببرد، چون جبران هزینه در این طرح دیده شد همچنین به مصرف‌کنندگان این چهار قلم کالا بدلیل گران شدن آن‌ها یارانه پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردمی کردن یارانه‌ها و عادلانه کردن آن گام مهمی است، ادامه داد: گام بزرگی در اقتصاد شروع شد که به شکوفایی کشور می‌انجامد و اهداف مهمی را دنبال می‌کند و یکی از مهمترین اهداف طرح بزرگ اقتصادی این است که یارانه‌های دولت به دست مردم برسد.

وحیدی با بیان اینکه بر اساس برآورد‌ها ۳۰ درصد یارانه‌ها به دست مردم می‌رسد، افزود: این گام بزرگ ما را به سمت عادلانه کردن یارانه‌ها جلو می‌برد و مردم در سطح استان ها، شهر‌ها و روستا‌ها از نعمات این اصلاح یارانه‌ای برخوردار خواهند شد، بنابراین لازم است این کار به شکل بسیار قوی در همه سطوح، مدیریت شود.

وزیر کشور گفت: یکی از وظایف استانداران این است که کاملاً این موضوع را دنبال کنند.

وحیدی گفت: الآن اختیارات خوبی به سازمان تعزیرات به ویژه در حوزه کنترل واگذار شد، تعزیرات قبلاً یک مقداری محدودیت داشت و با اختیارات جدیدی که به آن‌ها داده شد می‌توانند نسبت به کنترل قیمت‌ها اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
16
الان دقیقا کیک و کلوچه و شیرینی جات با بیل و کلنگ ساخته میشه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
14
موقع گرون کردن ها وعده شکوفایی اقتصاد داده میشه
احتمالا منظورشون شکوفایی در بدبخت کردن مردم هست
ناشناس
|
Kuwait
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
14
جناب وزیر از جنابعالی انتظاری بیش از این حرفها و توجیهات نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین