کد خبر: ۷۷۱۴۱
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۷

احتمال بازگشت قطبی به پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که "افشین قطبی" تنها یکی از گزینه‌هایی است که امکان حضورش در پرسپولیس وجود دارد اما، مربیانی دیگری از برزیل و فرانسه نیز جزو گزینه‌هایی هستند که با آنها مذاکراتی انجام شده است.

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، به نقل از ایسنا، مجید فرخ‌زادی، اظهار کرد: «قطبی همانند سایر گزینه‌های مورد نظر باشگاه است. او نیز یک گزینه است. اگر بحث حضور "افشین قطبی" در پرسپولیس به طور گسترده مطرح شده تنها به دلیل حضور مستمر مدیر برنامه‌هایش در باشگاه است که برای تسویه‌ حساب مالی فصل گذشته در این چند روز به دفتر باشگاه رفت‌وآمد داشته است».

وی افزود: «این‌که قطبی با پرسپولیس موفقیت‌های خوبی داشته غیرقابل انکار است. اما در حال حاضر هیچ چیز در مورد بازگشت "قطبی" به پرسپولیس قطعی نیست».

فرخ‌زادی گفت: «قطبی گزینه‌ اول و آخر ما نیست. در کنار این گزینه با مربیان دیگری از کشورهای صاحب سبک فوتبال مانند برزیل و فرانسه و برخی دیگر کشورها نیز در حال گفت‌وگو هستیم».

سخنگوی پرسپولیس ادامه داد: «در نشست عصر امروز هیات هم‌چنین مقرر شد طلب "افشین قطبی" و "آری هان" به طور کامل پرداخت شود».

وی تاکید کرد: «از روز شنبه افشین پیروانی، تمرینات تیم پرسپولیس را استارت می‌زند و بلافاصله پس از انتخاب سرمربی وی با اختیار کامل اعضای کادرفنی‌اش را انتخاب خواهد کرد».

سخنگوی باشگاه پرسپولیس هم‌چنین در مورد "حمید استیلی" گفت: «استیلی در مذاکره با باشگاه تاکید داشت که تنها به عنوان سرمربی حاضر به همکاری است و ما نیز چون در شرایط موجود، علی‌رغم احترام کامل به "استیلی" و تمام پیشکسوتان به دنبال جذب یک مربی خارجی بودیم، نتوانستیم از وجود وی استفاده کنیم».

فرخ‌زادی افزود: «پرسپولیس مانند فصل گذشته به دنبال تثبیت موقعیت و جذب بهترین‌هاست. امیداوریم که با حمایت هواداران بتوانیم این شرایط را ایجاد کنیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین