کد خبر: ۷۷۱۴۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
تبلیغات

آیا صرافی کوکوین بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی است؟

صرافی کوکوین در مقایسه با برخی از رقبا، کارمزد‌های معاملاتی پایینی را در نظر گرفته تا آن را به گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان بازار ارز دیجیتال تبدیل کند.
آیا صرافی کوکوین بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی است؟
آفتاب‌‌نیوز :

کوکوین (KuCoin)، صرافی بزرگ ارز دیجیتالی‌ست که امکان خرید، فروش و تجارت ارز‌های دیجیتال را برای مشتریان فراهم کرده است. کاربران می‌توانند برای به دست آوردن جوایز، ارز دیجیتال خود را به اشتراک بگذارند یا قرض دهند. این پلتفرم گزینه‌های معاملاتی پایه، حاشیه، معاملات آتی و معاملات همتا به همتا (P۲P) را ارائه می‌دهد. صرافی کوکوین در مقایسه با برخی از رقبا، کارمزد‌های معاملاتی پایینی را در نظر گرفته تا آن را به گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان بازار ارز دیجیتال تبدیل کند.

درباره صرافی کوکوین

صرافی KuCoin در سال ۲۰۱۷ تأسیس شده است. این صرافی یک صرافی ارز دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در سیشل قاره آفریقا قرار دارد. از زمان شروع به کار، به یکی از بزرگترین مراکز مبادلات جهانی، از لحاظ حجم تجارت تبدیل شده و تاکنون با بیش از ۱۰ میلیون کاربر و خدمات رسانی به بیش از ۲۰۰ کشور در بین بزرگترین صرافی‌های دنیا قرار دارد. برخی از کاربران آمریکایی، اجازه فعالیت در این صرافی را نداشته و کاربران ایرانی بدون هیچ مشکلی می‌توانند بدون انجام احراز هویت، در این صرافی فعالیت کنند. این صرافی هیچ‌گونه محدودیتی برای فعالیت ایرانیان اعمال نکرده است. برای مشاهده لیست کامل صرافی‌هایی که به ایرانیان خدمات رسانی می‌کنند، لطفاً به صفحه بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال وارد شوید.

ارز‌های دیجیتال موجود در صرافی کوکوین

کوکوین بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال را برای خرید، فروش و تجارت به کاربران ارائه می‌کند. کسانی که به دنبال طیف گسترده‌ای از دارایی‌ها هستند، می‌توانند تمامی نیاز‌های خود را در این صرافی برطرف کنند. از معروفترین ارز‌های دیجیتال موجود که در این صرافی پشتیبانی می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد، مانند:

_ بیت کوین

_ اتریوم

_دوج کوین

_شیبا اینو

_پولکادوت

_ (XRP).

تجربه کاربری صرافی کوکوینشما می‌

توانید از طریق وبسایت و به صورت آنلاین و یا برنامه‌های تلفن همراه به حساب‌های خود در این صرافی دسترسی داشته باشید. علاوه بر اپلیکیشن‌های موبایل با استفاده از وبسایت صرافی کوکوین، می‌توان از ویژگی‌ها و ابزار‌های فراوان ارائه شده در این مکان‌ها استفاده لازم را برده و به بررسی آن‌ها بپردازید. پس از ورود به سیستم دسکتاپ یا موبایل صرافی کوکوین، کاربران می‌توانند بازار‌ها را مشاهده کنند، و برای خرید ارز دیجیتال، تجارت و موارد دیگر فعالیت‌های لازم را داشته باشند. این پلتفرم از حد ضرر، حد سود، مارجین و ... پشتیبانی می‌کند. صرافی کوکوین همچنین از staking برخی ارز‌های دیجیتال پشتیبانی کرده، و اخیراً ویژگی Trading Bot را برای کمک به ساده‌سازی روند معاملات معرفی کرده است. این ویژگی در اصل به عنوان یک مشاور رباتیک برای سبد ارز‌های دیجیتال شما عمل می‌کند. هرچند صرافی کوکوین تلاش می‌کند تا گزینه‌های معاملاتی زیادی را ارائه دهد، اما به علت استقبال کم کاربران از این پلتفرم‌ها، هنوز استقبال چشمگیری در این زمینه مشاهده نمی‌کنیم.

افتتاح حساب کاربری در این صرافی بسیار آسان است و شما در عرض چند دقیقه می‌توانید در آن ثبت نام کنید. برای شروع کافی‌ست وارد وبسایت اصلی شوید و بر روی گزینه "ثبت نام" در گوشه سمت راست بالای صفحه سایت کلیک کنید. سپس آدرس ایمیل، کد تأیید و رمز عبورتان را وارد خواهید کرد. پس از ایجاد حساب، می‌توانید معاملات خودتان را در این پلتفرم آغاز کنید.

برای آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوکوین و همچنین آشنایی با بخش پشتیبانی آن، صفحه بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی را مشاهده کنید.

آیا صرافی کوکوین بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی است؟

امنیت در صرافی کوکوین

در سال ۲۰۲۰ و با توجه به تأییدیه‌هایی امنیتی شامل KYC و داشتن استاندارد‌های لازم اتفاقی هولناک برای صرافی کوکوین رقم خورد. در یک حمله هکری بیش از ۲۸۰ میلیون دلار ارز دیجیتال از کیف پول کاربران این صرافی سرقت شد. خوشبختانه این دارایی‌ها تحت پوشش یک صندوق بیمه قرار داشتند، و به مشتریانی که در این حادثه متضرر شده بودند غرامت پرداخت شد، اما با این حال نگرانی برای تکرار چنین اتفاقاتی همچنان در مورد صرافی کوکوین پابرجاست. صرافی کوکوین علاوه بر احراز هویت چند عاملی و رمزگذاری، رمز عبور جداگانه‌ای را نیز برای ترید به کاربران ارائه می‌دهد. این رمز عبور جدای از اطلاعات ورود به سیستم معمولی کاربران بوده، و برای انجام معاملات یا برداشت دارایی‌ها ضروری‌ست. این رمز عبور یک دیوار حفاظتی اضافی را فراهم کرده و یک ویژگی امنیتی غیرمعمول در بین دیگر صرافی‌های ارز‌های دیجیتال است.

پشتیبانی صرافی کوکوین

قطعاً برای شما پشتیبانی از اهمیت بالایی برخوردار است. باید عرض کنم متأسفانه صرافی کوکوین پشتیبانی فارسی نداشته و شما کاربران این صرافی باید به انگلیسی با پشتیبانی صحبت کنید. از دیگر معایب صرافی کوکوین این است که این صرافی علاوه بر ارائه گزینه‌های متعدد در زمینه پشتیبانی هرچند مشابه بسیاری از رقبا، گزینه تماس تلفنی، ارسال ایمیل و ... را محدود کرده است و شما نمی‌توانید مستقیماً از طریق تلفن یا از طریق ایمیل با شخصی تماس بگیرید، با این حال، کاربران می‌توانند برای دریافت پاسخ به سؤالات اساسی در چت زنده وبسایت سؤالاتشان را مطرح کنند، یا برای دریافت کمک در مورد مسائل پیچیده‌تر، از طریق ثبت تیکت اقدام به پرسش و پاسخ نمایند.

آیا صرافی کوکوین بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی است؟

رضایت مشتریان از صرافی کوکوین

صرافی کوکوین در رتبه‌بندی وبسایت coinmarketcap.com جایگاه پنجم را در میان برترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان دارد. هرچند ممکن است این طور به نظر برسد که صرافی کوکوین در میان دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال جایگاه و رتبه بسیار بالایی نداشته، اما باید در نظر داشته باشیم که هیچ‌یک از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال خارجی، به ایرانیان خدمات‌رسانی نمی‌کنند. با این حال صرافی کوکوین همچنان به خدمات‌دهی خود به ایرانیان ادامه داده و همین موضوع می‌تواند برای ما و آن‌ها بسیار ارزشمند باشد. زیرا این یک تعامل دو طرفه است و علاوه بر سود مالی از لحاظ اعتباری نیز برای کوکوین ارزشمند خواهد بود.

آیا صرافی کوکوین برای ایرانیان مناسب است؟

به جرئت می‌توان گفت صرافی کوکوین بهترین گزینه برای کاربران ایرانی است. در حال حاضر کوکوین بدون هیچ‌گونه مشکلی به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهد. برای فعالیت در این صرافی نیازی به آی پی ثابت نداشته و در این صرافی خلاف بایننس، بدون احراز هویت می‌توانید برداشت رمز ارز داشته باشید. روزانه تا سقف ۵ بیت کوین می‌توان از این صرافی برداشت کرد. هرچند صرافی‌های ایران پلتفرم‌های داخلی مناسبی را برای انجام معاملات به کار بسته‌اند، اما هنوز شاخصه‌های لازم را نداشته و خدمات‌شان برای مشتریان ایرانی کیفیت مطلوبی ندارد. اما در این میان هستند صرافانی که هم از نظر امنیت و هم از نظر نوع و کیفیت خدمات با دیگر رقبایشان قابل مقایسه نبوده و در رده‌های بالای صرافی ارز‌های دیجیتال قرار می‌گیرند. از دیگر مزایای این صرافی می‌توان به پشتیبانی قوی، کارمزد بسیار پایین، عدم نیاز به احراز هویت، پشتیبانی از ایرانیان و ... اشاره کرد که این موارد باعث شده است تا صرافی ارز دیجیتال کوکوین، یک گزینه مناسب برای کاربران ایرانی در بازار‌های مالی باشد.

به هر روی در مجموع می‌توان صرافی کوکوین را یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایرانیان معرفی کرد. فعالیت در این صرافی برای شما امکان‌پذیر بوده و توجه داشته باشید که قبل از هر نوع سرمایه‌گذاری مالی ارز دیجیتال در یک صرافی، حتماً آن صرافی را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید. قطعاً انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال کمی دشوار است. وب سایت iranbroker.org به عنوان یک مرجع بزرگ و نیرومند در زمینه رمز ارز‌ها، می‌تواند شما را در انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران و خارج از کشور یاری دهد. هدف ما این است که شما بهترین انتخاب را داشته باشید؛ و در آخر اگر به صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال علاقه‌مند هستید، می‌توانید صفحه بررسی صرافی کوینکس را نیز مشاهده کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین