کد خبر: ۷۷۱۴۸
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۸۷ - ۲۲:۲۳
توضیحات دفتر آیت‌الله خزعلی درباره شایعات اخیر

اموال آیت‌الله خزعلی از قبل از انقلاب کمتر شده‌است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دفتر آیت‌الله خزعلی، کلیه‌ اطلاعات ارائه شده در رسانه‌های مختلف و روزنامه‌ها درباره ارتباط ایشان با اموالی درمنطقه معدن خاک سرخ را تکذیب کرد.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، به نقل از ایسنا، دفتر آیت‌الله خزعلی در پاسخ به برخی موارد مطروحه در برخی رسانه‌ها درباره اموال وی اعلام کرد: «برخی رسانه‌های غیررسمی ادعا کردند که خرید خاک سرخ جزیره هرمز توسط محمدمهدی خزعلی برادزاده‌ آیت‌الله خزعلی صورت گرفته‌است و حتی ادعا کرده‌اند که ایشان نیز از این مساله سهمی دارد. دفتر آیت‌الله خزعلی صددرصد این موضوع را تکذیب می‌کند و ما اعتقاد داریم که اگر اصول قانون اساسی خصوصاً درباره مسوولان اجرا می‌شد، این طور نبود که افرادی، ادعا و دامن افراد پاکدامن را لکه‌دار کنند و مورد سوءاستفاده قرار دهند».

دفتر خزعلی در ادامه می‌افزاید: «درباره آیت‌الله خزعلی با قاطعیت به مردم، مسوولان و مراجع ذی‌ربط اعلام می‌کنیم که در حال حاضر، وضع ایشان از قبل از انقلاب پایین‌تر است؛ ایشان درانقلاب نه تنها مال و ثروت نیندوخته بلکه کمتر شده است. قبل از انقلاب ایشان خانه‌ 700 متری داشتند و الان در هیچ جای کشور جز یک آپارتمان هیچ اموالی ندارند و حتی ایشان در جلسه‌ای اظهار کردند هر کس که مدرکی دال بر وجود سهمی از وی در خاک سرخ بیاورد این آپارتمان را نیز به او هدیه خواهند داد. از دید ایشان همیشه باید با مفاسد اقتصادی مبارزه کرد و ایشان نیز همیشه این کار را کردند زیرا این موارد می‌تواند به انقلاب زیان جبران‌ناپذیر وارد کند».

دفتر آیت‌الله خزعلی در ادامه با اشاره به انتشار مقاله‌ای در یکی از روزنامه‌ها مبنی بر ارتباط وی با پرونده‌ پالیزدار اعلام کرد: «در مقاله‌ای مطرح شده که اگر معدنی هم باشد ایشان حتما برای فقرا خواسته‌اند، در صورتی که ایشان یک‌هزارم هم در آن سهمی ندارد که برای فقرا بخواهد و این مساله صددرصد انکار می‌شود. ایشان حتی محتاطانه از وجوهات و سهم امام نیز استفاده نمی‌کنند. آیت‌الله خزعلی با این شرایط خدمت می‌کنند و در جاهای مختلف مجلس خبرگان و دروس حوزوی در قم و اصفهان، درسن 83 سالگی خدمت می‌کنند و این باید الگویی باشد که قبل از انقلاب سطح زندگی‌شان بالاتر از اکنون بوده است؛ این مساله که معدن متعلق به برادرزاده ایشان باشد به خود وی مربوط است و اموال و کارهای فرزندان، برادرها و برادرزاده‌های ایشان، به خود آنها مربوط است و دستگاه قضایی باید با تحقیقاتش، حقیقت را ثابت کند. خراب کردن ذهن مردم نسبت به ایشان خیانت به انقلاب است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین