کد خبر: ۷۷۱۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

پیروزی یک گله سپاهان مقابل پرسپولیس در نیمه اول

مصاف پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
پیروزی یک گله سپاهان مقابل پرسپولیس در نیمه اول
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس وسپاهان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با پیروزی یک گله شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

بازی در دقایق ابتدایی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم با ایجاد موقعیت‌های نصفه و نیمه سعی داشتند دروازه یکدیگر را تهدید کنند.

شاگردان گل‌محمدی با پاس‌های ترکیبی می‌خواستند راهی به نیمه زمین و محوطه جریمه سپاهان پیدا کنند اما تلاش سرخ‌پوشان نتوانست به ثمر برسد.

در دقیقه ۱۹، محمدرضا حسینی روی نفوذ خود به نیمه زمین پرسپولیس، موقعیت خوبی برای خود ایجاد کرد اما شوت این بازیکن به تیرک دروازه سرخ‌ها برخورد کرد و پس از آن، پرسپولیسی‌ها توپ را از منطقه خطر دور کردند.

سپاهان در دقیقه ۲۵ هم بازهم می‌توانست به گل اول در این بازی دست پیدا کند اما این موقعیت‌ زردپوشان نتوانست راه به جایی ببرد. در ادامه تمیروف با در اختیار گرفتن توپ، شوتی از میانه میدان روانه دروازه رشید مظاهری کرد که با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۶، محمدرضا حسینی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس شوتی روانه دروازه حریف کرد که به مدافعان پرسپولیس برخورد کرد اما محمد نژادمهدی با در اختیار گرفتن توپ، توانست با یک شوت محکم در محوطه جریمه، گل اول بازی را به ثمر برساند.

سپاهان پس از این گل بازهم فرصت برای باز کردن دروازه سرخ‌ها را داشت و در پایان تلاش پرسپولیس برای جبران نتیجه در نیمه اول راه به جایی نبرد تا این بازی در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان محرم نویدکیا به پایان برسد.

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (دقیقه ۳۷- علیرضا ابراهیمی)، علی نعمتی، رامین رضاییان، علی شجاعی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شرزود تمیروف.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین