کد خبر: ۷۷۱۴۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱

اعتراض جمعی از داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۱ به سازمان سنجش

سازمان سنجش و وزارت بهداشت در خصوص تغییرات در منابع و عناوین مواد آزمون ارشد حداقل یکسال قبل از برگزاری باید اطلاع‌رسانی کنند...
اعتراض جمعی از داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۱ به سازمان سنجش
آفتاب‌‌نیوز :

جمعی از داوطلبان کنکور ارشد با ارسال پیامی برای آفتاب‌نیوز، تاکید کرده‌اند که برگزاری آزمون در تاریخ مقرر خلاف مصوبه هیئت وزیران می‌باشد.

در پیام جمعی از داوطلبان کنکور ارشد که به همراه مستنداتی برای آفتاب نیوز ارسال شده، آمده است: طبق تبصره ۴ ماده ۵ قانون سنجش و پذیرش دانشجو مصوب مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۸ اردیبشهت ۱۳۹۵ و طبق تبصره ماده ۵ آیین‌نامه اجرایی قانون سنجش و پذیرش دانشجو مصوب هییت وزیران در تاریخ ۱۲ اردیبشهت ۱۳۹۶، سازمان سنجش و وزارت بهداشت در خصوص تغییرات در منابع و عناوین مواد آزمون ارشد حداقل یکسال قبل از برگزاری باید اطلاع‌رسانی کنند، این درحالیست که متاسفانه طبق اطلاعیه‌های موجود در وبسایت‌های سازمان سنجش آموزش و مرکز سنجش پزشکی این فاصله با توجه به ویرایش نهایی منتشر شده برای داوطلبان ارشد علوم ۸ ماه (۱۴۰۰/۰۶/۲۸) و ارشد بهداشت تنها ۶ ماه (۱۴۰۰/۰۸/۲۴) می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
seiywan hosseini
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
3
7
یک ماه داریم فریاد میزنیم
کسی گوشش بدهکار این همه استرس دلشوره نیس
فاخره نادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
4
7
سلام وقت شما بخیر
چرا فریاد دادخواهی هزاران جوان دانشجو را مسئولین دولت پاسخ نمیدهند؟ مگر جوانان سرمایه‌ و آینده ساز این مملکت نیستند؟ لطفا لطفا لطفا حامی ما داوطلبان و دانشجویان باشید و حق ما را در جلسه مطالبه کنید.
ما چیزی جز فرصت برای مطالعه و درس خواندن نمیخواهیم، لطفا شرایط ما در این وضعیت گرانی جامعه دریابید، ما هیچ چاره‌ای جز درس خواندن و ساختن آینده‌مان نداریم، لطفا به ما کمک کنید. امید روزهای سخت ما باشید.
با تشکر
#تعویق_کنکور_ارشد_۱۴۰۱
roya
|
Netherlands
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
5
7
ما خواهان عدالت اموزشی هستیم.
علی
|
Germany
|
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
5
7
ممنونیم ازتون بابت پوشش خبری
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین