کد خبر: ۷۷۱۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۸۷ - ۲۲:۲۵

اسپانیا - روسیه، تکرار متفاوت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «گاس هیدینک» سرمربی روسیه از تیم جوانش می خواهد که در بازی با اسپانیا، تنها تیم شکست نخورده جام اشتباهات کودکانه نداشته باشند تا به فینال راه یابند. آن ها پیش تر یک بار با چهار گل مقابل این تیم شکست خورده اند.

این دو تیم در مرحله گروهی هم با هم بازی کرده بودند و در آن جا، اسپانیا چهار بر یک پیروز شده بود. بعد از آن بازی بود که هیدینک از بازیکنانش انتقاد کرد که چرا توپ را به راحتی از دست می دهند. به نظر می رسد که آن ها درسشان را به خوبی آموخته باشند. دو هفته بعد از آن روز بود که روس ها سوئد، یونان و هلند را از دور رقابت ها خارج کرده بودند.

«ژاوی هرناندز» هافبک تیم اسپانیا می گوید: «آن ها هر حریف سختی را برده اند. این بازی متفاوت خواهد بود. اما ما فلسفه خود را ادامه خواهیم داد و آن را عوض نخواهیم کرد؛ یعنی این که توپ را 90 دقیقه در اختیار داریم و هجومی بازی می کنیم.»

اسپانیا می داند که روسیه این بار فرق خواهد کرد. البته نه فقط به دلیل بازگشت «آندری آرشاوین» بازیگردان اصلی شان. ژاوی می گوید: «همه از آرشاوین حرف می زنند ولی روسیه تیمی منسجم است. آن ها بازیکنانی دارند که در سطح اروپا شناخته شده نیستند ولی عالی کار می کنند، مثل یوری ژیرکوف در سمت چپ خط میانی یا پاولیوچنکو، مهاجمشان.»

به هر حال هیدینک مجبور است تیمش را بدون «دنیس کولودین» مدافع میانی و «دمیتری توربینسکی» هافبک هجومی روانه میدان کند. این دو نفر محروم هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین