کد خبر: ۷۷۱۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

۲ پزشک قلابی در زاهدان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی استان ۲ پزشک قلابی در زاهدان شناسایی و دستگیر شدند.
۲ پزشک قلابی در زاهدان دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی خود زن و مردی را که بدون داشتن مدرک پزشکی معتبر در یکی از مناطق شهرستان زاهدان با دایر کردن مطب و معرفی خود به عنوان متخصص طب سنتی، با دریافت مبالغ زیاد از بیماران به معاینه و تجویز انواع داروی سنتی و دست‌ساز برای اقدام می‌کردند شناسایی کرده و دستگیری آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از حصول اطمینان از فعالیت غیرقانونی این زن و مرد، به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان به مطبشان مراجعه و هر دو آن‌ها را حین معاینه بیمار دستگیر و در بازرسی از محل تعداد زیادی انواع دارو‌های سنتی و گیاهی و فاقد مجوز از سازمان غذا و دارو کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست برای درمان بیماری خود به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین