کد خبر: ۷۷۱۸۸۹
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

خودرو در جاده افزایش قیمت

امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در روز مه آلود قیمت دلار، خودرو با نوسان اندک در بازار قیمت گذاری شد. قیمت‌هایی که شاید تنها علت آن همان به وضعیت نامعلوم نرخ دلار بازگردد.
خودرو در جاده افزایش قیمت
آفتاب‌‌نیوز :

امروز بازار خودرو شکل عجیبی داشت برخی از خودروها در بازار شکل افزایشی به خود گرفتند و برخی دیگر ثبات را به تغییر ترجیح دادند و بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. براساس ارزیابی بازار امروز پرتیراژهای ایران خودرو 2 تا 5 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند و «سمند LX با موتورEF7» و «دنا معمولی» در بازار بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد.

این تغییرات در بازار در حالی رخ داده که به گفته فعالان بازار خودرو همچنان خبر چندانی از خریدار در بازار نیست و ظاهرا خریدران در انتظار ایجاد ثبات در بازار هستند تا با اطمینان وارد بازار شوند، با این شرایط نه خریدار از شرایط کنونی سود می برد و نه خریدار.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته «دنا معمولی» با افزایش 5 میلیونی در بازار 397 میلیون تومان معامله شد و «دنا پلاس توربو اتومات» بدون تغییر 515 میلیون تومانی باقی ماند، «رانا پلاس» هم بدون تغییر 320 میلیون قیمت خورد، به گفته فعالان بازار خودرو عرضه این خودرو از سوی شرکت خودروساز این افت قیمت را در بازار همراه داشت.

از سوی دیگر خانواده سمند هم امروز با افزایش 2 تا سه میلیون تومان در بازار عرضه داشتند و با این شرایط «سمند LX» در بازار امروز 293 میلیون تومان قیمت خورد، از سوی دیگر «سمند LX با موتورEF7 » هم با افزایش پنج میلیونی 350 میلیون تومان در بازار عرضه شد، اما «سمند سورن پلاس» امروز در بازار رشد سه میلیونی قیمت داشت و 360 میلیون تومان دست به دست شد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز در میان خانواده پژو 207 «پژو 207 دنده ای» بدون نیز تغییر 412 میلیون تومان دست به دست شد و قیمت «پژو 207 سقف شیشه ای» نیز تغییر قیمت نداشت و 417 میلیون تومان باقی ماند.

خودرو در جاده افزایش قیمت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین