کد خبر: ۷۷۱۹۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

چرا ادارات همدان امروز تعطیل نشد؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: در شرایط آلودگی هوا تأکید بر عدم تردد در فضای باز است و مسافت بین خانه و محل کار و یا مدرسه در همدان بسیار کم است.
چرا ادارات همدان امروز تعطیل نشد؟
آفتاب‌‌نیوز :

علیمردان طالبی اظهار کرد: یک فرد تهرانی برای رسیدن به محل کار و یا تحصیل خود، حداقل دو ساعت در فضای باز است و بیشتر در معرض آلودگی و گرد و غبار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در شرایط آلودگی هوا تأکید بر عدم تردد در فضای باز است، تصریح کرد: محیط‌های کاری و کلاس‌های درس با توجه به فضای بسته‌ای که دارند مشکلی برای فعالیت ندارند و همین موضوع باعث شد که امروز ادارات و دانشگاه‌های تهران تعطیل شوند.

طالبی با بیان اینکه سلامت دانش‌آموزان مهم‌تریم مسئله است، افزود: دانش‌آموزان ابتدایی به دلیل سن کم نمی‌توانند در این شرایط به درستی رعایت موارد بهداشتی را داشته‌ باشند و همین امر سبب تعطیلی این مقطع در استان شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان اظهار کرد: در همدان، دانش‌آموزان معمولا با طی مسافت ۱۰ دقیقه‌ای آن هم با سرویس و یا ماشین شخصی به کلاس درس که محیطی بسته است می‌رسند که مشکلی برای سلامت آنان ایجاد نمی‌کند.

وی عنوان کرد: به همه مدارس تأکید شده که به هیچ عنوان دانش‌آموزان نباید در فضای باز قرار بگیرند و فعالیت‌های این چنینی ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان در پایان با اشاره به استمرار وضعیت آلودگی هوای استان همدان اظهار کرد: همانند نوبت صبح، مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و ابتدایی امروز سه شنبه در نوبت بعد از ظهر تعطیل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین