کد خبر: ۷۷۱۹۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

چرا ادارات همدان امروز تعطیل نشد؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: در شرایط آلودگی هوا تأکید بر عدم تردد در فضای باز است و مسافت بین خانه و محل کار و یا مدرسه در همدان بسیار کم است.
چرا ادارات همدان امروز تعطیل نشد؟
آفتاب‌‌نیوز :

علیمردان طالبی اظهار کرد: یک فرد تهرانی برای رسیدن به محل کار و یا تحصیل خود، حداقل دو ساعت در فضای باز است و بیشتر در معرض آلودگی و گرد و غبار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در شرایط آلودگی هوا تأکید بر عدم تردد در فضای باز است، تصریح کرد: محیط‌های کاری و کلاس‌های درس با توجه به فضای بسته‌ای که دارند مشکلی برای فعالیت ندارند و همین موضوع باعث شد که امروز ادارات و دانشگاه‌های تهران تعطیل شوند.

طالبی با بیان اینکه سلامت دانش‌آموزان مهم‌تریم مسئله است، افزود: دانش‌آموزان ابتدایی به دلیل سن کم نمی‌توانند در این شرایط به درستی رعایت موارد بهداشتی را داشته‌ باشند و همین امر سبب تعطیلی این مقطع در استان شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان اظهار کرد: در همدان، دانش‌آموزان معمولا با طی مسافت ۱۰ دقیقه‌ای آن هم با سرویس و یا ماشین شخصی به کلاس درس که محیطی بسته است می‌رسند که مشکلی برای سلامت آنان ایجاد نمی‌کند.

وی عنوان کرد: به همه مدارس تأکید شده که به هیچ عنوان دانش‌آموزان نباید در فضای باز قرار بگیرند و فعالیت‌های این چنینی ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان در پایان با اشاره به استمرار وضعیت آلودگی هوای استان همدان اظهار کرد: همانند نوبت صبح، مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و ابتدایی امروز سه شنبه در نوبت بعد از ظهر تعطیل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین