کد خبر: ۷۷۱۹۷
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۷

باراک اوباما و کلینتون متحد می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «باراک اوباما» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز جمعه به همراه «هیلاری کلینتون» رقیب پیشین خود در «نیو همپشایر» حضور یافت و بر اتحاد با یکدیگر و حزب دموکرات برای رسیدن به کاخ سفید تاکیید کردند.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، این اولین حضور این دو در یک مکان بود. هیلاری کلینتون اعلام کرد: «مسیر ما در ابتدا از هم جدا بود ولی امروز در قلبهایمان به یک مقصد مشترک برای آمریکایی‌ می‌اندیشیم تا باراک اوباما به عنوان رئیس‌جمهور آینده آمریکا انتخاب شود». 

هیلاری کلینتون در ادامه افزود: «انتخابات مک‌کین 4 سال دیگر از سیاستهای بوش را به دنبال خواهد داشت. جورج بوش و جان مک‌کین دو روی یک سکه هستند و تغییری را ایجاد نخواهند کرد».

باراک اوباما نیز با تقدیر از کلینتون اعلام کرد: «برای ماهها من و هیلاری به عنوان رقیب روی صحنه انتخاباتی رفتیم ولی امروز از حضور در کنار او بسیار شاد و مفتخرم». گفتنی است اتحاد کلینتون و اوباما نشانگر تلاشهای حزب دموکرات برای بازگشت به کاخ سفید است. 

در عین حال شایان ذکر است هنوز اوباما معاون خود را انتخاب نکرده و انتظار انتخاب کلینتون تاحدودی کاهش یافته و هیلاری کلینتون برای ادامه فعالیتهایش به سنا بازگشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین