کد خبر: ۷۷۲۱۴۴
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰

اطلاعیه بنیاد مستضعفان درخصوص گروگانگیری مرگبار در ایلام

به دنبال وقوع اتفاق صبح امروز در شهر ایلام و گروگانگیری و تیراندازی مرگبار در اداره کل سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام، بنیاد مستضعفان با صدور اطلاعیه‌ای، نسبت به برخی از گمانه زنی‌های رسانه‌ای، واکنش نشان داد.
اطلاعیه بنیاد مستضعفان درخصوص گروگانگیری مرگبار در ایلام
آفتاب‌‌نیوز :

در اطلاعیه صادر شده از سوی روابط عمومی بنیاد مستضعفان آمده است: «اتفاق شوم صبح امروز برای خانواده بزرگ بنیاد مستضعفان شوک‌آور و تلخ بود؛ این بنیاد، پیش از هرچیز ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و تسلیت به مردم عزیز ایلام که به دنبال این واقعه تلخ، احساسات آنها جریحه‌دار شد، بر خود فرض می‌داند که برای تنویر افکار عمومی و پاسخ به برخی از شبهات و برداشت‌های دور از واقعیت فضای رسانه‌ای، موضوعاتی را به اطلاع عموم برساند.

این اطلاعیه می‌افزاید: فرد مسلح و عامل این ماجرای تلخ، از کارکنان پیمانکاری اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در ایلام بوده که از مرداد سال ٩٧ به عنوان نگهبان مشغول به فعالیت بوده است و برخلاف برخی اطلاعات نادرست مطرح شده در فضای رسانه‌ای، به هیچ وجه موضوع «تعلیق از کار» یا «اخراج» وی مطرح نبوده است و روز گذشته نیز حقوق اردیبهشت ماه او با احتساب افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ به حسابش واریز شده بود.

در ادامه اطلاعیه مذکور آمده است: لازم به ذکر است عامل این جنایت هولناک، همچون سایر کارکنان مشغول در سازمان اموال و املاک، در طول سنوات همکاری با اداره کل ایلام، از حقوق و مزایای قانونی و معیشتی، وام و تسهیلات شغلی بهره مند شده بود و از این بابت نیز هیچ مشکلی نداشته است.

همچنین بنیاد مستضعفان اهتمام دارد تا برای مشخص شدن هرچه سریعتر ابعاد مختلف این ماجرا و روشن شدن انگیزه‌های احتمالی عامل مسلح این حادثه، همکاری و هماهنگی دقیق و کاملی را با مسئولان قضائی و انتظامی، داشته باشد.

در پایان نیز بنیاد مستضعفان ضمن تسلیت مجدد به خانواده جانباختگان این جنایت هولناک و آرزوی سلامتی برای همکاران مجروح در این واقعه اعلام کرد که در کنار آنها خواهد بود و از هیچ تلاشی برای تسلی خاطر بازماندگان و کمک به بازیابی سلامت عزیزان مجروح، فروگذار نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین