کد خبر: ۷۷۲۲۲۲
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵

نکونام: باید پیکان را راحت‌تر می‌بردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مقابل پیکان باید راحت‌تر بازی را با پیروزی پشت‌سر می‌گذاشتیم. در ادامه به گل رسیدیم تا سه امتیاز کامل را کسب کنیم.
نکونام: باید پیکان را راحت‌تر می‌بردیم
آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام روز پنجشنبه در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی فولاد خوزستان و پیکان که با پیروزس ۲ بر یک تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: می‌دانستیم چطور و چگونه باید بازی کنیم تا به هدف خود که پیروزی بود برسیم.

وی افزود: باید راحت‌تر بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم اما یک لحظه غفلت کردیم تا گل بخوریم اما در ادامه به گل رسیدیم تا سه امتیاز کامل را کسب کنیم.

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: فولاد نشان داد تا ثانیه آخر برای کسب پیروزی تلاش می‌کند و تا زمانی که به هدف خود نرسد دست از تلاش بر نمی‌دارد.

نکونام تصریح کرد: فولاد خوزستان در ادامه فصل به دنبال این است ۲ بازی آخر خود را با برد به پشت سر بگذارد تا فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

وی همچنین گفت: در دیدار هفته گذشته با استقلال داوری بازی روند مسابقه را به گونه‌ای هدایت کرد که به ضرر ما بود، یک پتالتی به ضرر ما گرفته نشد، ما فوتبال بازی کردیم و می‌دانیم داور چطور سوت می‌زند و با سوت‌هایش چه هدفی را دنبال می‌کند.

سرمربی فولاد گفت: برای من اهمیت دارد که بازیکن آماده باشد وگرنه سن یک عدد است، هر کسی که آماده‌تر باشد جواز حضور در ترکیب ثابت را پیدا می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین