کد خبر: ۷۷۲۲۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
می‌خواهند ولایت فقیه را از ما بگیرند

دستور علم‌الهدی برای برخورد با بی‌حجابی: منتظر نیروی انتظامی نمانید!

امام جمعه مشهد گفت: بصیرت و مقاومت مردم مشهد و استان خراسان رضوی در برخورد با اصلاح طرح هدفمندی یارانه‌ها کامل و بی‌نقص بود و این امر قابل قدردانی است.
دستور علم‌الهدی برای برخورد با بی‌حجابی: منتظر نیروی انتظامی نمانید!
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: حرکت اقتصادی و اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی، جریان ساده‌ای نبود و برای مقابله با این حرکت دو گروه شامل دلالان و سودجویان و دشمنان نظام خود را آماده کرده بودند. سودجویان در این طرح با احتکار قصد در ایجاد اخلال داشتند، به طوری که در یکی از مناطق حاشیه شهر از میان ۳۵ نانوایی، فقط ۳ نانوایی اقدام به پخت نان کرده و مابقی آرد دریافتی را احتکار کرده بودند.

وی افزود: دشمنان نظام در خارج از کشور نیز مانند موضوع گرانی بنزین در سال ٩٨، در این طرح قصد ایجاد آشوب داشتند، آن‌ها پیاده نظام خود را در داخل آماده کرده بودند تا هیجانی ایجاد و نظام را دچار آشوب کنند، اما مردم با بصیرت این توطئه را نقش برآب کردند و بصیرت و مقاومت مردم مشهد و خراسان رضوی در برخورد با اصلاح طرح هدفمندی یارانه‌ها کامل و بی‌نقص بود و این امر قابل قدردانی است.

علم الهدی با بیان این مطلب که دولتمردان آمریکا اعلام کرده اند که در مقابل تحریم اقتصادی ایران شکست خورده اند گفت: دشمن همیشه در کمین ماست و در هر جریانی دشمن دنبال فرصتی برای اجرای دشمنی خود است تا ما را از راهمان برگرداند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این مطلب که ایجاد ناامیدی در مردم در مقابل حرکات عظیم نظام، نوعی نفوذ راهبردی است عنوان کرد: سرکوبگری، جاسوسی و نفوذ راهبردی از توطئه‌های دشمنان نظام است و آنان با نفوذ راهبردی می‌خواهند ولایت فقیه را از ما گرفته، ساختار نظام را وارونه و نظام را ناکارآمد نشان دهند، اما خوشبختانه در سرزمین خراسان کوچکترین حرکتی که سبب اختلال در نظام شود از سوی مردم صورت نگرفته است و این مهم دلالت بر دین‌مداری مردم دارد.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تا کنون در هر عرصه‌ای مردم حضور داشته اند، نتیجه مطلوب حاصل شده است، لذا در موضوع امر به معروف و نهی از منکر همه باید ورود کنند؛ نهی از منکر بر همه واجب است و بی‌تفاوتی درباره بی‌حجابی جایز نیست، نباید منتظر ورود نیروی انتظامی در این راستا بمانید، همه باید در این موضوع احساس وظیفه کنند. مسأله حجاب مسأله سیاسی نیست بلکه نفوذ راهبردی دشمن است و اگر رواج یابد سفره دین از زیر پای جوانان کشیده می‌شود.

علم الهدی گفت: همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) جمعه آینده اجتماع عظیم صادقیون قبل از نماز جمعه از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که از خواهران و برادران دینی برای حضور در این اجتماع دعوت می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
0
71
کی دیگه ....براش مهمه، همه با مشکلات زندگی خودشون دست و پنجه نرم می کنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین