کد خبر: ۷۷۲۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۲
وزیر دفاع در باره تهدیدات اخیر آمرکا و رژیم صهیونیستی تائید کرد:

ما همیشه آماده بوده‌ایم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح تاکيد کرد که جمهوری اسلامی ايران به برکت نيروهای مسلح و مردم ولايتمدار خود هميشه آمادگی مقابله با هرگونه حمله احتمالی را داشته است. 

به گزارش خبرنگار سياسی آفتاب به نقل ایرنا،سردار « محمد مصطفی نجار» روز يکشنبه در پايان نشست هيات دولت در پاسخ به سووال خبرنگاران در خصوص تهديدات اسرائيل افزود: «صهيونيست ها برای رهايی از بحرانی که در درون خود به آن گرفتار شده اند و نيز به خاطر سرپوش گذاشتن بر جنايات و کشتارهايشان در سرزمين های فلسطينی و نيز توليد سلاح های کشتار جمعی، عمليات روانی و جنگ رسانه ای عليه جمهوری اسلامی ايران به راه انداخته اند». 

وی با اشاره به حمايت آمريکا از اسرائيل در توليد سلاح های کشتار جمعی و نيز کشتار فلسطينيان گفت: «ما هميشه به برکت نيروهای مسلح توانمند خود و مردم ولايت‌مدار آماده بوده ايم». 

وزير دفاع به جنگ سی و سه روزه مقاومت مردم لبنان و شکست مفتضحانه اسرائيل در اين جنگ گفت: «همگی شاهد بوديم اسرائيل برغم سلاح های مدرن خود چه شکست مفتضحانه ای در اين جنگ 33 روزه خورد».
 
سردار مصطفی نجار تاکيد کرد: «مهمترين مولفه اکنون داشتن سلاح های مدرن نيست بلکه پشتيبانی مردمی است». 

وی تصريح کرد: «اسرائيلی ها هيچ وقت تا اين حد زبون و خوار نبوده اند و لذا دارند فرافکنی می کنند».
 
وزير دفاع در پاسخ به سووالی در خصوص پايگاه موشکی آمريکا در داخل عراق گفت: «اکنون حضور آمريکا در عراق تهديدی برای خودش است».
 
خبرنگار سوال کرد اما آمريکايی ها قصد شان از اين کار تهديد جمهوری اسلامی ايران است، وزير دفاع پاسخ داد: «نيروهای مسلح ما همه چيز را هوشمندانه رصد می کنند و در زمان خودش پاسخ می دهند».
 
سردار مصطفی نجار در پاسخ به سووال ديگری در خصوص طرح ربودن دکتر محمود احمدی نژاد رييس جمهوری در سفر به عراق گفت: «تاييد می کنم ايشان 100 درصد در معرض خطر بودند ما اطلاعات کلی در اين زمينه داريم . اگر نياز باشد جزييات آن توسط رييس جمهوری اعلام می شود».
 
وزير دفاع در پاسخ به سووال ديگری در خصوص شليک های ضد هوايی چند روز پيش در غرب تهران گفت: «بايد اين مساله را بررسی کنم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین