کد خبر: ۷۷۲۳۴۱
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
نظام جمهوری اسلامی، نعمتی بزرگ است

واکنش امام جمعه شهرکرد به اعتراضات: دست‌نشانده‌های کشور بیگانه بین مردم هستند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اجرای طرح حذف ارز ترجیحی را از اقدامات مهم و درست دولت دانست و گفت: مردم باید مراقب سیاه‌نمایی‌های دشمن در اجرای این طرح باشند.
واکنش امام جمعه شهرکرد به اعتراضات: دست‌نشانده‌های کشور بیگانه بین مردم هستند
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) با بیان اینکه در قرآن بر صف‌بندی و جداشدن راه مسلمانان از دشمنان اسلام تاکید شده است، افزود: در کشور اسلامی باید صف مسلمانان از منافقان، دشمنان بیگانه و حتی افرادی که داخل کشور به عنوان دست نشانده‌های کشور بیگانه در بین مردم هستند، جدا باشد.

وی اظهار داشت: اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و کار بزرگ اقتصادی که دولت انجام داده است یک کار پر خیر و برکت است و این کار اقتصادی ضرورت امروز ممکلت است که دولت توانست از هدررفت میلیاردها تومان پول از جیب مردم به جیب کشورهای دیگر جلوگیری کند و به جیب مردم بازگردانده شود.

نکونام به برخی گله‌مندی‌ها نسبت به نحوه اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: مطالبه‌گری مردم به جاست و باید حرف و انتظارات مردم شنیده و ابهامات برطرف شود و مردم باید در اجتماعات سالم مطالبه‌گری خود را داشته باشند و نگذارند دشمنان از این فرصت برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند. مطالبه‌گری درست از مهمترین راه‌های اصلاح است و دولتمردان از مطالبه‌گری درست استقبال می‌کنند، در صورتی که در چند روز پیش، برخی رفتارهای نادرست در قالب مطالبه‌گری از دولت در کشور و استان انجام شد که این رفتارها از جمله به آتش کشیدن و حمله کردن اموال عمومی درست نیست و تعرض به ارزش‌های دینی و نظام اسلامی است. مردم مطالبه‌گری درست و سالم را دنبال و راه خود را از دشمنان و دست‌نشانده دشمنان جدا کنند و نگذارند دشمنان سوء استفاده کنند.

وی از حضور نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیجی در چند روز اخیر تقدیر کرد و گفت: این نیروها در برابر اغتشاشات مقاومت کردند تا تخریب‌کنندگان اموال عمومی نتوانند به حیثیت انقلاب اسلامی ضربه بزنند. نظام جمهوری اسلامی ایران یک نعمت بزرگ است که خدای تبارک و تعالی به ما عطاء کرده و نظام جمهوری اسلامی به محور مقاومت در جهان تبدیل شده است و همه تلاش دنیای ظلم و ستمگر، فروپاشی این نظام است. مردم استان چهارمحال و بختیاری یک تعصب ممدوح و انقلابی دارند و در این استان توجه به جایگاه نظام اسلامی و حراست از نظام با قوت حاکم است و مردم استان انقلابی بودن را به معنای راه تکامل و راه اجرای احکام پروردگار می‌دانند و تلاش می‌کنند تا جایگاه واقعی انقلاب حفظ شود.

وی به توصیه رهبری در خصوص اینکه انقلابی بمانید و تلاش کنید دین خدا و ارزشهای دینی و عدالت ساری و جاری باشد و سبک زندگی دینی و ایمانی قوی در چامعه توسعه یابد اشاره کرد و گفت: این تعصب انقلابی به لطف خدا در استان وجود دارد و مردم اجازه نمی‌دهند تعصب انقلابی و حیثیت انقلابی زیر سوال برود.

به گفته وی، دشمنان نظام به دنبال این هستند که به مردم القاء کنند که اسلام یک چیز دیگر است و آنچه که در کشور و نظام اسلامی اجرا می‌شود اسلام نیست و تحلیل غلط بین مردم داشته باشند.

امام جمعه شهرکرد افزود: انقلاب و نظام اسلامی را امام خمینی(ره) به عرصه آورد و ایشان تمام وجودش اسلام ناب بود و در مکتب اسلام بزرگ شده بود و همه تلاش و دغدغه‌اش اسلام بود و نظام اسلامی را شکل دادند و دشمنان در برهه‌ای مختلف به بهانه مشکلات معیشتی در جامعه، تبعیض‌ها و برخی نارسایی و سوءتدبیرها به دنبال تفرقه بین مردم و دور کردن مردم از نظام هستند. در جامعه برخی مشکلات، سوءتدبیرها و مسایل و مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما دولتمردان به دنبال رفع این مشکلات هستند و مقابله با این مشکلات هم کم و بیش انجام شده است.

نکونام افزود: امروز تمام شرارت‌های عالم زیر سر آمریکاست و آمریکا در جنگ روسیه و اوکراین نیز نقش دارد، بنابراین نباید این واقعیت را نادیده گرفت که امروزه جهاد مبارزه با شیطان بزرگ یعنی آمریکای جلاد و صهیونیست خبیث است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین