کد خبر: ۷۷۲۴۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

عکس/ داستان استوری بحث‌برانگیز سید احمد خمینی

احمد خمینی هم به جمع چهره‌هایی پیوست که از وریا غفوری حمایت می‌کنند.
عکس/ داستان استوری بحث‌برانگیز سید احمد خمینی
آفتاب‌‌نیوز :

داستان وریا غفوری این روز‌ها چندان بر کسی پوشیده نیست. کاپیتان استقلال که بالاخره قرار است به همراه این تیم جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد، این روز‌ها به دلیل اظهاراتی که چندان مورد پسند صداوسیما نیست در صدر اخبار قرار گرفته است.

وریا غفوری بعد از برتری تیمش برابر فولاد در ویدیویی از این گفت که وقتی پای مسائل اجتماعی در میان باشد، فوتبال برایش اولویت ندارد. او از وضعیت معیشت مردم گلایه و سپس از مسئولان انتقاد کرد که چطور با رقم زدن چنین شرایطی برای مردم شرم نمی‌کنند؟ اظهارات وریا غفوری باعث شد تا برنامه فوتبال برتر تصویری از او در برنامه و مهره‌های استقلال پخش نکند تا شایعه ممنوع التصویری‌اش به گوش برسد. اتفاقی که با واکنش تند فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال همراه شد. در این بین چهره‌های مهمی از جمله علی دایی هم به حمایت از وریا غفوری پرداخته و حرف او را تایید کردند.

موج حمایت‌ها از وریا غفوری در یکی دو روز گذشته ادامه داشته و هواداران استقلال هم برای کاپیتان این تیم سنگ تمام گذاشتند؛ هرچند که دوباره صداوسیما تلاش زیادی کرد شعار‌های حمایتی از وریا غفوری را سانسور کند. حال، اما در بین، احمد خمینی هم دست به کار شده و با انتشار استوری‌ای در اینستاگرام از وریا غفوری حمایت کرده است. او با انتشار تصویری از کاپیتان استقلال نوشته وریا غفوری، کاپیتان مردم!

عکس/ داستان استوری بحث‌برانگیز سید احمد خمینی

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
22
تعجب میکنم وقتی که همه هنرمندان ورزشکاران و بازیگران این روزها در حمایت از مردم پیام دادند چرا علما و اساتید حوزه و دانشگاه که همیشه مدافع حقوق ملت بودند چراسکوت کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
20
حقیقت مثل خورشیده هر چقدر هم زور بزنی نمیتونی پنهانش کنی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین