کد خبر: ۷۷۲۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

بازی با نوسانات اقتصادی، شغل برخی از بدهکاران بانکی است

استاندار کرمان از بدهکاران بانکی سخن به میان آورد و عنوان کرد: یک گروه از بدهکاران بانکی تولیدکننده نیستند و دنبال کار نیستند. شغل آن‌ها بازی با نوسانات اقتصادی است و به هیچ وجه از این گروه دفاع نخواهم کرد.
بازی با نوسانات اقتصادی، شغل برخی از بدهکاران بانکی است
آفتاب‌‌نیوز :

محمدمهدی فداکار عصر امروز یکم خردادماه در کمیسیون هماهنگی بانک های استان کرمان گفت: بانک ها مهمترین حلقه تولید کشور هستند بنابراین بخش مهمی از وضعیت اقتصاد و تولید کشور در گرو عملکرد بانک هاست.

وی با بیان این مطلب که بانک ها در تحقق تبصره 18 همکاری لازم را داشته باشند، اظهار کرد: بانک های خصوصی منابع مردم را جمع آوری و در جایی دیگر سرمایه گذاری می کنند لذا بانک های خصوصی باید در استان سرمایه گذاری کنند و بانک ها برای توسعه استان پای کار بیایند.

استاندار کرمان با تاکید برآنکه بانک های خصوصی مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند، تصریح کرد: پذیرفتنی نیست که بانکی منابع استان را جمع آوری و از استان خارج کند.

وی با بیان این مطلب که بانک ها به صنایع خرد و اصناف کمک کنند، تصریح کرد: منابع استان از طریق شرکت های بزرگ اقتصادی جبران شود و این مهمترین موضوعی است که پیگیری خواهم کرد.

وی رابطه بین تولید و اشتغال را مستقیم دانست و عنوان کرد: متاسفانه باغات پسته دچار سرمازدگی شده اند بانک از روش های گوناگون مثل استمهال وام ها و ... در این زمینه به کشاورزان کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین