کد خبر: ۷۷۲۵۵۵
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
جنگ در خرمشهر تمام نشده

احمدنژاد: اگر شهیدان بیدار شوند، اسلحه خود را به سوی مسئولان خواهند گرفت

نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در آستانه سوم خرداد و آزادی خرمشهر گفت: جنگ در خرمشهر هنوز تمام نشده است و هر صبح تا شام مردم خرمشهر با آن دست و پنجه نرم می کنند.
احمدنژاد: اگر شهیدان بیدار شوند، اسلحه خود را به سوی مسئولان خواهند گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

سیدلفته احمدنژاد در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، بیان کرد: خرمشهری را که آزادی‌اش دغدغه خاطر روح الله کبیر بود چرا برای آبادانی‌اش دغدغه‌ای مشاهده نمی‌شود؟

نماینده خرمشهر در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش خاطرنشان کرد: سلام خدا بر مردم خرمشهر و کارون خروشان دیروز که امروز بیمار نالان است، سلام بر ریه هایی که از هوا سهمشان خاک است و از دکل‌های نفتی جز دود عایدشان نشده است، سلام بر جوانان تحصیلکرده مظلومی که سهمشان از کار حسرت و از ثروت‌هایشان جز غارت غیر بومی‌ها ندیده‌اند.

وی با اشاره به غیر استاندارد بودن جاده های حوزه انتخابیه اش گفت: جاده خرمشهر – اهواز به سبب غیر استاندارد بودن همواره قربانی می گیرد.

احمدنژاد همچنین به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش در رابطه با ریزگردها، آب شرب ناسالم و زیرساخت های فرسوده اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های فرسوده باران رحمت الهی را به عذاب قوم نوح تبدیل می کنند.

نماینده مردم خرمشهر یادآور شد: جنگ در خرمشهر هنوز تمام نشده است و هر صبحگاهان تا شامگاهان مردم خرمشهر با آن دست و پنجه نرم می کنند. تقویم خرمشهر بعد از سوم خرداد ۱۳۶۱ حرکتی نکرده است و زمان در خرمشهر ایستاده است. عملیات بیت المقدس تا آبادی خرمشهر ادامه دارد و همه ایرانیان در این عملیات شریکند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند خرمشهرها در پیش است و این فتح و ظفر آغاز پیروزی ها و موفقیت های بزرگ ملت شریف ایران اسلامی است، فتحی که همگان باید آن را قدر بدانند و برای عزت و سربلند مردمی که با جانفشانی خرمشهر را آزاد کردند، تلاش نمایند.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در رابطه با آزادسازی خرمشهر یادآور شد: امام (ره) فرمودند که فتح خرمشهر فتح خاک نیست و فتح ارزش های اسلامی است. خرمشهری که محل رشادت ها، ایثارگری ها و شهادت بهترین فرزندان این خاک است، امروز پایتخت معنوی ایران و مهمترین یادگار دفاع مقدس است.

احمدنژاد افزود: هر ساله سوم خرداد برای خرمشهری ها زخمی تازه را بیدار کرده است، از این رو اگر مسئولین دولت و مجلس ملامت شوند بیراه نیست که همه ما به وظیفه خود در قبال مردمی استوار به بلندای دماوند و انقلابی به خروش کارون عمل نکرده ایم.

نماینده خرمشهر تاکید کرد: والله اگر زمان بازگردد و شهیدان بیدار شوند، اسلحه خود را به سوی ما خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین