کد خبر: ۷۷۲۶۱۱
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

مس؛ ۲ امتیاز تا لیگ برتری شدن

تیم فوتبال مس کرمان موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ استقلال خوزستان را شکست دهد.
مس؛ ۲ امتیاز تا لیگ برتری شدن
آفتاب‌‌نیوز :

هفته ۳۱ لیگ ۱ فوتبال ایران با ۹ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که مس کرمان توانست با نتیجه ۲ بر ۱ استقلال خوزستان را شکست دهد و برای لیگ برتری شدن، تنها دو امتیاز در سه هفته باقی مانده نیاز داشته باشد.

ملوان دیگر بالانشین جدول رده‌بندی، در خانه با نتیجه ۲ بر ۱ برابر استقلال ملاثانی شکست خورد تا اختلافش با مس صدر جدولی به سه امتیاز برسد. آرمان‌گهر، تیم سوم جدول در حالی که با نتیجه ۱ بر ۱ از شمس آذر قزوین عقب بود، با نتیجه ۲ بر ۱ مهمانش را شکست داد و رده سوم را حفظ کرد. قشقایی شیراز و شهرداری آستارا در شیراز به تساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند.

شهرداری همدان و خوشه طلایی ساوه با نتیجه ۱ بر ۱ مساوی کار خود را به اتمام رساندند و رایکا بابل با یک گل مس شهر بابک را شکست داد تا امیدهایش برای بقا ادامه داشته باشد. پارس جنوبی رده ششمی در تهران برابر ویستاتوربین با نتیجه ۱ بر ۱ متوقف شد. خیبر خرم‌آباد نیز با نتیجه ۲ بر ۰ برابر شاهین شهرداری به برتری رسید و دو تیم پایین‌ جدولی ماشین‌سازی و سایپا در تبریز به تساوی پر گل ۳ بر ۳ رسیدند.

در جدول مس کرمان با ۶۵ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ملوان با ۶۲ و آرمان گهر ۵۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

در انتهای جدول نیز ماشین‌سازی و شاهین با ۱۲ امیتاز در رده‌های هفدهم و هجدهم هستند و رایکا با ۳۵ امتیاز در رده شانزدهم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین