کد خبر: ۷۷۲۶۹
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۹

تغیییرات اقتصادی، مبتنی بر نظرات کارشناسان باشد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: طرح جدید احمدی نژاد نسخه جدیدی از پیشنهاد انتخاباتی مهدی کروبی است.

سید کامل تقوی نژاد کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصاد و صنعت ضمن اظهار تاسف در مورد اعلام رسمی ثبت نام از خانواده‌های ایرانی برای دریافت یارانه از رسانه ملی بدون توجه به نظر نمایندگان مجلس و کارشناسان اقتصادی گفت: «هر گونه تصمیم گیری در مورد منافع ملی کشور باید در خانه ملت مطرح شده  و نمایندگان مردم به آن رای مثبت دهند در صورتی که دولت در این مورد تنها به نظر شخصی خود اکتفا می کند».

وی در ادامه افزود: «از آنجایی که در طرح تحولی آقای احمدی نژاد در بحث سوبسیدها کلیه یارانه‌های مستقیم و غیر و مستقیم باید در بودجه هر سال تکلیفش مشخص شود و نمایندگان با آن موافق باشند بهتر بود این طرح با مجلسیان هم در میان گذاشته می‌شد». 

تقوی نژاد از این اقدام دولت و مطرح نکردن آن با نمایندگان مردم ابراز تعجب کرد و گفت: «از آنجایی که مجلس هشتم همسو با دولت است جای تعجب دارد که چرا اجرای این طرح در مجلس مطرح نشده تا نمایندگان هم نظراتشان را ارائه دهند».

وی یادآور شد: «این طرح اجرایی نیست و بر اساس اخبار منابع آگاه بسیاری از نمایندگان مجلس هشتم با آن مخالفند زیرا اجرای آن در جامعه اثری جز تورم و افزایش نقدینگی ندارد».

تقوی نژاد افزود: «این طرح باید حتما در جلسات کارشناسانه مورد بررسی قرار گیرد در غیر اینصورت اثرات مخربی در اقتصاد ایران بر  جای خواهد ماند».

وی این طرح احمدی نژاد را نسخه دیگری از پیشنهاد ناصحیح انتخاباتی مهدی کروبی مبنی بر پرداخت حقوق ماهیانه 50 هزار تومانی به افراد 18 سال عنوان کرد و گفت: «عملکرد ضعیف مجلس هفتم و در پی آن دوره جدید مجلس به جایگاه این نهاد والا آسیب وارد می‌کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین