کد خبر: ۷۷۲۸۰۱
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
المپین بوکس:

از برنز آسیا خسته‌ام، طلا می‌خواهم!

بوکسور المپیکی تیم ملی ایران گفت: دو برنز آسیا دارم و از این مدال خسته‌ام، برای گرفتن طلا آماده می‌شوم.
از برنز آسیا خسته‌ام، طلا می‌خواهم!
آفتاب‌‌نیوز :

سید شاهین موسوی بوکسور المپیکی تیم‌ ملی ایران پس از کسب مقام نخست در رقابت‌های قهرمانی کشور، اظهار کرد: خدا را شکر سطح مسابقات با وجود اینکه بعد از سه سال تعطیلی برگزار می‌شد خوب بود. ما در این مدت انتخابی درون اردویی داشتیم ولی به صورت تورنمنت نبود که چهار پنج روز تحت فشار باشیم و این مسابقات اتفاق خوبی بود.

او ادامه داد: واقعا میزبانی عالی بود، همه حریفان با قدرت آمده‌ بودند و دست مردم سیستان و بلوچستان درد نکند که برای ما سنگ تمام گذاشته و مهمان نوازی‌ کردند. خدا را شکر لیاقت داشتم که باز هم نفر اول ایران باشم. از خدا ممنونم و از همه تشکر می‌کنم.

دارنده دو مدال برنز قهرمانی آسیا، درباره سطح فنی بوکسورهای هم وزن خود (۷۵ کیلوگرم) نیز گفت: یکسری بوکسورها که فکر. نمی‌کردم، واقعا به من فشار آوردند. البته تجربه مناسبی داشتم و از پس کار برآمدم. بوکسورهای خوبی داشتیم و مشت‌های خوبی می‌زدند، امیدوارم این سطح کیفی روز به روز افزایش یابد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در این دوره می‌تواند مدال خوش رنگ‌تری از برنز را در قهرمانی آسیا کسب کند؟ توضیح داد: از برنز آسیا خسته شده‌ام و سعی میکنم کار سخت که طلا گرفتن است را با تلاش زیاد انجام دهم. برای آبان ماه که مسابقات قهرمانی آسیا داریم با قدرت تمام آماده می‌شوم.

موسوی درباره به تعویق افتادن بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو نیز گفت: این اتفاق شرایط را تغییر داد، ما برای بازی‌های آسیایی برنامه داشتیم. به قولی می‌گفتند موسوی می‌خواهد با جایزه مدال بازی‌های آسیایی عروسی‌ بگیرد و واقعا اینجور بود اما اینطور نشد (با خنده). البته اگر خدا بخواهد از قهرمانی آسیا پول خوب‌ می‌گیریم که عروسی کنم (با خنده).

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین