کد خبر: ۷۷۲۹۶۷
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

رییس صداوسیما: برگشت فردوسی‌پور به این سادگی نیست

رییس صداوسیما، در نشستی با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، تاکید کرد با عادل فردوسی‌پور گفتگو کرده است، ولی بازگرداندن تصویر این مجری و کارشناس به تلویزیون، به این سادگی نیست. او همچنین اعلام کرد روی نام هنرمندانی، چون ایرج طهماسب و رضا عطاران قلم نخورده است و محدودیتی برای همکاری با آن‌ها نیست.
رییس صداوسیما: برگشت فردوسی‌پور به این سادگی نیست
آفتاب‌‌نیوز :

پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه سوم خرداد) به دانشگاه صنعتی شریف رفت تا با اعضای برخی از تشکل‌های دانشجویی، دیدار کند.

در این نشست، یکی از دانشجویان، درباره شیوه پوشش خبرهای فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادن پرسید که جبلی پاسخ داد: «ما برای ما متروپل، شبکه خبر را به خط کردیم، ولی از همه جا خواهش و تقاضا و جاهایی دستور آمد که یکی دو ساعت به این موضوع بپردازید و بس است دیگر. پوشش رسانه‌ای هر رویدادی، ریزه‌کاری‌هایی دارد که باید درباره آن هم‌فکری کرد.»

او درباره بازتاب اعتراض‌های خیابانی در رادیو و تلویزیون هم گفت: «وقتی اعتراض کف خیابانی می‌شود، مسئولیت ما خیلی سنگین می‌شود. زمانی که اعتراض خیابانی به شیشه شکستن و تخریب می‌رسد، ما این را چگونه باید پوشش دهیم؟ در هر انعکاس اعتراضی، باید به حواشی آن توجه داشت و در عین حال باید قبل از اعتراض کف خیابانی، آن را مطالبه کنیم.»

رییس صداوسیما در واکنش به پرسشی درباره حذف تصویر فردوسی‌پور از تلویزیون هم توضیح داد: «موضوع فردوسی‌پور در دوره من نبود، اگر بود، من همه تلاشم را می‌کردم که این اتفاق نیفتد. الان میراث دار وضعیتی هستم و همه می‌خواهند درستش کنم. فکر می‌کنند با یک امضای طلایی جبلی درست می‌شود، ولی این‌گونه نیست. بحث دو طرفه است. او هم باید بازی تیمی را بپذیرد. قواعد دو طرفه را بپذیرد. در این‌باره، خودم با فردوسی‌پور صحبت کرده‌ام.»

در ادامه، جبلی درباره حذف چهره‌های تلویزیونی از جمله رضا عطاران و ایرج طهماسب گفت: «ایرج طهماسب بزرگ شده صداوسیماست. او و افراد مشابه، سرمایه صداوسیما هستند. کلاه قرمزی برند ثبت شده سازمان است. امسال قرار بود عید در خدمت او باشیم اما مشکلی پیش آمد. نه طهماسب نه عطاران هیچ‌یک جزو قلم‌خورده‌ها نیستند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین