کد خبر: ۷۷۳۰۴۸
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

دستگیری سارق به عنف در آباده

فرمانده انتظامی آباده اعلام کرد: با سرعت عمل پلیس این شهرستان، سارق به عنف طلاجات در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.
دستگیری سارق به عنف در آباده
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت به عنف طلا از منزلی در شهر صغاد شهرستان آباده، سریعا ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

به گزارش پلیس، او افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران و برابر اظهارات مالباخته مشخص شد حوالی ساعت ۶ صبح خانمی با فرزند خردسالش داخل منزل در حال استراحت بوده که با توجه به بازبودن درب ورودی ساختمان، یک نفر با صورت پوشیده وارد منزل شده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت ۷ عدد النگو و یک عدد پلاک زنجیر کرده و متواری شده است.

مسعودی ادامه داد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، محل اختفا سارق را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف طلا‌های مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال از این سارق، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه سارق تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده در پایان از شهروندان خواست: از نگهداری طلاجات، ارز و وجوه نقد مازاد بر نیاز داخل منزل خودداری و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین