کد خبر: ۷۷۳۱۱۵
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ یک تن درپی تصادف میان سواری پراید و وانت پیکان در بزرگراه آزادگان خبر داد.
تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احسان مومنی، در این‌باره گفت:‌حوالی ساعت ۱۴:۳۰ امروز یک دستگاه وانت پیکان در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بود که در محدوده شهرک مرتضی‌گرد برای مهار کردن بار در حاشیه مسیر توقف کرد. دقایقی بعد یکدستگاه سواری پراید که در حال حرکت در همین مسیر بود به شدت با قسمت عقب این وانت و راننده آن که از خودرو پیاده شده بود، برخورد کرد.

وی با بیان اینکه عوامل امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند، گفت: با حضور عوامل امدادی در محل مشاهده شد که راننده وانت به دلیل شدت ضربه وارده جان خود را از دست داده است.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه علت این حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده پراید بود، گفـت: ماموران پلیس راهور پس از روانسازی ترافیک و بازگشایی مسیر به ماموریت خود خاتمه دادند.

مومنی با اشاره به این حادثه به رانندگان توصیه کرد که در هنگام بروز حادثه یا خرابی وسیله نقلیه سریعاً چراغ‌های هشدار دهنده وسیله نقلیه را روشن و وسیله را به محل امن منتقل کنند. همچنین لازم است از توقف در معابر بزرگراهی نیز خودداری کنند و در صورت توقف اضطراری حتماً در فاصله ۱۵۰ متری علائم هشدار دهنده را برای آگاهی به رانندگان دیگر نصب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین