کد خبر: ۷۷۳۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۴
رییس کمیسیون انرژی:

زمان مذاکره با 5+1 مشخص نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: «آقازاده در این نشست توضیحاتی درباره نقش سازمان انرژی اتمی در حوزه سیاسی ارایه کرد اما به هیچ وجه وارد مصادیق و زمان انجام مذاکره نشد».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، حمیدرضا کاتوزیان در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره صحت خبر آغاز قریب الوقوع مذاکرات با گروه 1+5، اظهار داشت: «من از سخنان رضا آقازاده، رییس سازمان انرژی اتمی ایران که روز گذشته در کمیسیون انرژی حضور داشت، چنین برداشتی نداشته‌ام».

وی خبرهای منتشر شده را برداشت شخصی برخی از نمایندگان عضو کمیسیون انرژی دانست و گفت: «رییس سازمان انرژی اتمی در نشست روز گذشته کمیسیون انرژی مجلس درباره ماموریت‌ها و وظایف سازمان خود، فعالیت های صنعتی هسته‌ای و موضوع غنی سازی اورانیوم برای مصارف صلح آمیز گزارشی را ارایه کرد».

رییس کمیسیون انرژی مجلس همچنین خاطرنشان کرد: «آقازاده در این نشست توضیحاتی درباره نقش سازمان انرژی اتمی در حوزه سیاسی ارایه کرد اما به هیچ وجه وارد مصادیق و زمان انجام مذاکره نشد».

وی بیان داشت: «در این نشست ، نمایندگان عضو کمیسیون درباره بسته پیشنهادی 1+5 سوالاتی داشتند که آقازاده در پاسخ به آنها تاکید کرد که باید بررسی های بیشتری درباره این بسته صورت گیرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین