کد خبر: ۷۷۳۲۱
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۸
حجت ‌الاسلام مهدی کروبی:

اهانت در هر فضایی و در هر حالتی بد است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کروبی گفت: «اهانت در هر فضایی و در هر حالتی بد است و اذهان را خراب می كند. باید فضا را بگونه ای فراهم ساخت تا شاهد انتخاباتی آزاد ، رقابتی و پر شور باشیم و اصلاح طلبان نیز خود در روزهای حساس متوجه خواهند شد چه تصمیمی اتخاذ كنند».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب به نقل از سایت اعتماد ملی، مهدی كروبی در جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی  ضمن تشكر از همه اعضا در سراسر كشور و بخصوص مناطق 30 گانه اظهار داشت : «باید تلاش كنیم تا اعزام نمایندگان به تمام استانها در اسرع وقت صورت پذیرد و ما بتوانیم مجموعه اطلاعات كامل از آخرین وضعیت سیاسی ، اجتماعی و تشكیلاتی خود را در تمام مناطق جمع آوری كنیم».

كروبی حضور مدبرانه ، سازماندهی شده و معقولانه را در صحنه نیازمند ارتباط تشكیلاتی و همفكری مداوم دانست و تصریح كرد:« با برخورد انحصاری مخالفیم بخصوص آنكه در این رفتارها توهین و تخریب شخصیت نیز مشاهده می شود».
 
دبیركل حزب اعتماد ملی ضمن بیان اینكه اینگونه رفتارها نیز با شعارها یی كه می دهیم متناقض است تصریح كرد :«آیا برخورد انحصاری و تخریب هایی كه به صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد با تضارب آراء و جامعه مدنی كه سر می دهیم ، تناقص ندارد».
 
دبیركل حزب اعتماد ملی با اشاره به آنكه ما كار حزبی خودمان را می كنیم و با هیچ كسی دعوا نداریم ، اظهار داشت :« اینگونه رفتارها حتی اگر صادقانه هم باشد غلط است و فضا را خراب می كند، اهانت در هر فضایی و در هر حالتی بد است و اذهان را خراب می كند. باید فضا را بگونه ای فراهم ساخت تا شاهد انتخاباتی آزاد ، رقابتی و پر شور باشیم و اصلاح طلبان نیز خود در روزهای حساس متوجه خواهند شد چه تصمیمی اتخاذ كنند».
 
وی در ادامه سخنان خود به همه اعضا ، اركان و رسانه های حزب تأكید كرد مراقب باشید تا از تخریب ویا جهت گیری علیه هر شخص ، بخصوص كسانی كه احتمال كاندیداتوری دارند خودداری شود. 

وی در خصوص برنامه های حزب برای ریاست جمهوری گفت: «ما برنامه های خود را بصورت كاملا مطالعه شده پیش می بریم . ارزیابی و بررسی كارشناسی در بخش های مختلف حزب در حال انجام است».
 
وی افزود:« باید ابتدا بدانیم كه حاكمیت به معنای برگزاركنندگان انتخابات چگونه انتخاباتی می خواهند برگزار كنند و سپس تصمیم گیری كنیم».
 
وی در پایان سخنان خویش ضمن خداحافظی با حاضرین به همراه هیئتی بلند پایه از مسئولین مختلف حزبی و سیاسی راهی عربستان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین