کد خبر: ۷۷۳۲۲۳
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

افشای یک قابلیت ویژه در آیفون ۱۴ پرو

اپل احتمالاً برای ارائه‌ی قابلیت مورد انتظار نمایشگر همیشه‌روشن در آیفون ۱۴ پرو، حالت یک هرتز را به صفحه‌نمایش این گوشی اضافه می‌کند.
افشای یک قابلیت ویژه در آیفون ۱۴ پرو
آفتاب‌‌نیوز :

شایعه‌ی جدیدی ادعا می‌کند نمایشگر OLED آیفون ۱۴ پرو دارای حالت یک هرتز است تا بدون مصرف بیش از حد انرژی، این گوشی بتواند قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن را که کاربران سال‌ها است منتظرش هستند، ارائه دهد.

براساس آنچه iMore می‌نویسد، یک کاربر در توییتر از راس یانگ، تحلیلگر خوش‌سابقه‌ی صنعت نمایشگر درباره‌ی مشخصه‌های صفحه‌نمایش آیفون ۱۴ پرو پرسید. این کاربر گفت حالت ۱۰ هرتز نمایشگر آیفون ۱۳ پرو می‌توانست جوابگوی قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن باشد و در صورتی که آیفون ۱۴ پرو حالت یک هرتز داشته باشد،‌ احتمال اضافه شدن قابلیت یادشده به این گوشی بیشتر خواهد بود.

راس یانگ در پاسخ گفت که نمی‌تواند این ادعا را تأیید کند اما انتظار دارد آیفون ۱۴ پرو حالت یک هرتز داشته باشد. گوشی‌های اندرویدی در سال‌های اخیر قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن را ارائه می‌دهند، اما اپل تاکنون این ویژگی را به آیفون‌ها نیاورده است. نسل فعلی اپل واچ نمایشگر همیشه‌روشن دارد و کاربران می‌گویند این قابلیت یکی از تغییرات مهم اپل واچ در سال‌های اخیر محسوب می‌شود.

انتظار می‌رود اپل پس از سال‌ها،‌ در مدل پرو و پرو مکس گوشی‌های سری آیفون ۱۴ بریدگی (ناچ) را کنار بگذارد و سراغ استفاده از ترکیب حفره‌ی دایره‌ای و حفره‌ی بیضی‌شکل برود. مدل‌های پرو احتمالاً از پردازنده‌ی A۱۶ Bionic استفاده خواهند کرد و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهند داشت.

منبع: زومیت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین