کد خبر: ۷۷۳۲۵۹
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون؛

۴۸۵ مجرم در گچساران دستگیر شدند

سرپرست فرماندهی انتظامی گچساران گفت: در دومین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی که از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون اجرا شده ۴۸۵ مجرم در این شهرستان دستگیر شده اند.
۴۸۵ مجرم در گچساران دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ ارسلان خادمیان روز پنجشنبه اظهار داشت:در اجرای این طرح مأموران نیروی انتظامی گچساران ۱۱ نفر قاچاقچی،۷۲ نفر معتاد و پنج نفر از اراذل و اوباش را دستگیر کردند و همچنین ۲۷۷ دستگاه خودرو و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

وی تصریح کرد: همچنین در مدت زمان یاد شده ۵۱نفر به جرم سرقت و ۳۴۶ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم در گچساران دستگیر شدند و حکم جلب ۲۰۷ نفر اجرا شده است.

سرهنگ خادمیان عنوان کرد: ماموران انتظامی گچساران از مجرمان دستگیر شده در نخستین مرحله طرح امنیت اجتماعی ۲۵ قبضه اسلحه گرم کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی از ۷۷ واحد صنفی بازدید و تعداد ۲۱ واحد صنفی پلمپ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شهرستان گچساران در سال جاری همچنان ادامه دارد.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان تا خواست در صورت مشاهده هرگونه جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین