کد خبر: ۷۷۳۲۶۷
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

پرواز ایران به آمریکا چند ساعت است؟

در اینجا راه‌های رسیدن به لس آنجلس از طریق هواپیمایی‌های مختلف را ارائه داده‌ایم.
پرواز ایران به آمریکا چند ساعت است؟
آفتاب‌‌نیوز :

لس آنجلس از شهر‌های پربازدید و پر رفت و آمد و آمریکا است که سالانه گردشگران زیادی را به خود می‌بیند. این شهر توریستی و صنعتی دارای جاذبه‌های زیادی است که ایرانیان به قصد تفریح یا کار و فعالیت اقتصادی به آنجا سفر می‌کنند. در اینجا راه‌های رسیدن به لس آنجلس از طریق هواپیمایی‌های مختلف را ارائه داده‌ایم تا با خرید بلیط لس آنجلس سفر خود را آغاز کنید. توجه داشته باشید پرواز چارتر لس آنجلس و بلیط چارتر لس آنجلس و پرواز مستقیم لس آنجلس وجود ندارد.

ایرلاین‌های مسیر ایران به لس آنجلس

  • ترکیش Turkish airlines
  • قطر ایرویز Qatar Airways
  • امارات Emirates Airlines
  • ایرفلوت Aeroflot
  • لوفتهانزا Lufthansa Airlines
  • اتریشی Austrian Airlines

انواع بلیط لس آنجلس

خرید بلیط لس آنجلس با ترکیش Turkish Airlines

پرواز‌های ترکیش به لس انجلس به صورت روزانه از ۷ شهر در ایران به لس آنجلس انجام می‌شود. ترکیش ایرلاین یکی از بهترین و بزرگترین ایرلاین‌های دنیا است که در حال پرواز با یک توقف از ایران به لس آنجلس انجام می‌شود. توجه داشته باشید برای سفر به لس آنجلس با ترکیش ایرلاین نیاز به ویزای ترانزیت ترکیه نیست.

پرواز به لس آنجلس با ترکیش

هواپیمایی ترکیه پس از بر خواستن از فرودگاه مبدا خود در ایران (تهران / مشهد / شیراز / اهواز / تبریز / کرمانشاه / اصفهان) وارد فرودگاه آتا ترک استانبول شده و پس از توقفی کوتاه ادامه پرواز خود به سمت لس آنجلس را انجام می‌دهد.

ساعت پرواز‌های لس آنجلس به تهران با ترکیش

پرواز‌های برگشت هواپیمایی ترکیش از لس آنجلس به تهران نیز همانند پرواز‌های رفت به صورت ۱ پرواز در روز و ۷ روز هفته با شماره پرواز TK۱۰ در ساعت ۱۸:۳۰ لس آنجلس را ترک کرده و پس از توقف ۳ ساعت و ۲۵ دقیقه در ترکیه در ساعت ۰۱:۴۰ دقیقه در فرودگاه امام تهران فرود می‌آید. مدت زمان پرواز لس آنجلس به تهران با ترکیش ۲۰ ساعت ۱۰ دقیقه است.

این مطلب را هم بخوانید: جا‌های دیدنی شیراز

بلیط ارزان قیمت لس آنجلس

قطر ایرویز بهترین ایرلاین دنیا از نظر خدمات و راحتی پرواز‌ها است که هر ساله جوایز زیادی نیز در این مورد انجام می‌دهد. شما می‌توانید با هواپیمایی قطری پرواز با یک توقف از تهران – شیراز – مشهد و… پرواز با یک توقف در دوحه به لس آنجلس داشته باشید.

پرواز ایران به آمریکا چند ساعت است؟

خرید اینترنتی بلیط لس انجلس با قطر ایرویز Qatar Airways

قطری پس از بر خواستن از فرودگاه مبدا خود در ایران (تهران – مشهد – شیراز) در دوحه توقفی کوتاه داشته سپس ادامه مسیر پرواز خود به سمت لس آنجلس را انجام می‌دهد.

هزینه بلیط هواپیما به لس آنجلس با امارات Emirates Airlines

هواپیمایی امارات نیز یکی دیگر از ایرلان‌هایی است که با یک توقف از ایران به لس آنجلس با یک توقف در دبی انجام می‌دهد. امارات از تهران – مشهد و شیراز پرواز با یک توقف به دبی انجام می‌دهد و این پرواز نیاز به ویزای ترانزیت امارات ندارد.

مسیر پرواز‌های امارات به لس آنجلس

امارات پس از بر خواستن از فرودگاه مبدا خود در ایران تهران / مشهد / و شیراز در دبی یک توقف داشته سپس ادامه پرواز به سمت لس آنجلس را انجام می‌دهد.

قیمت بلیط یک طرفه به لس آنجلس با ایرفلوت Aeroflot Airlines:

هواپیمایی ایرفلوت یکی از بهترین و ارزانترین ایرلاین‌هایی می‌باشد که پرواز به لس آنجلس با یک توقف انجام می‌دهد.

توجه داشته باشید به برای سفر با ایرفلوت به لس آنجلس با هواپیمایی ایرفلوت نیازی به ویزای ترانزیت روسیه وجود دارد و مسافران ایرانی تا ۲۴ ساعت می‌توانند در فروداه مسکو بدون ویزای تزاریت توقف داشته باشند. کل طول زمان پرواز در هوا: ۱۶ ساعت و ۵۰ دقیقه – کل طول زمان جابجایی هواپیما‌ها:۶ ساعت و ۰۵ دقیقه – کل طول زمان سفر:۲۲ ساعت و ۵۵ دقیقه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین