پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۷۷۳۵۴۵
۱۴:۲۶
۱۴۰۱/۰۳/۰۷

ترانه علیدوستی از خودش ناراضی است که در جشنواره کن از آبادان یاد نکرد؟

ترانه علیدوستی از خودش ناراضی است که در جشنواره کن از آبادان یاد نکرد؟
ترانه علیدوستی با بازنشر پست اینستاگرامی شهاب جعفرنژاد، کاریکاتوریست که طرحی از پیکسلِ «آبادان» بر لباس او کشیده بود این تصور را به وجود آورد که از خودش بابت یاد نکردن از مردم آبادان در جشنواره فیلم کن ناراضی است.
۱۴:۲۶
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
به گزارش آفتاب نیوز،

ترانه علیدوستی که این روزها برای نمایش فیلم «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی در هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن به سر می‌برد با بازنشر پست اینستاگرامی شهاب جعفرنژاد، کاریکاتوریست این تصور را به وجود آورد که از خودش بابت یاد نکردن از فاجعه فروریختن ساختمان متروپلِ آبادان، ناراضی است.

جعفرنژاد با انتشار طرحی از پیکسل «آبادان» نصب‌شده بر لباس ترانه علیدوستی در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «یک چنین حرکت نمادین «کوچکی» هم می‌توانست مرهم خیلی «بزرگی» بر قلب این مردم باشد.... خیلی سخت بود؟ منظورم کلیه هنرمندان حاضر در کن هستند نه فقط خانم علیدوستی... با احترام.... #فستیوال_کن #همدردی»

ترانه علیدوستی این پست اینستاگرامی را در صفحه‌اش استوری کرد.

ترانه علیدوستی از خودش ناراضی است که در جشنواره کن از آبادان یاد نکرد؟

ترانه علیدوستی از خودش ناراضی است که در جشنواره کن از آبادان یاد نکرد؟

Error Report
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
عزیزان ...نباید از هم گله کنیم...ما مردم ایران خیلی وقته با هم غریبه شدیم...بی احساس و بی هویت...عاقبت یکچنین وجودی نیستی و زوال است
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
خدا میدونه که کی از خواب خرگوشی بیدار میشید
Answer