کد خبر: ۷۷۳۵۴۶
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

دختر جنجالی فینال لیگ قهرمانان به فضا می‌رود!

مدل آمریکایی لهستانی بعد از اتفاقی که در سال ۲۰۱۹ در فینال لیگ قهرمانان رقم زد، این روزها زندگی متفاوت با قبل را تجربه می‌کند.
دختر جنجالی فینال لیگ قهرمانان به فضا می‌رود!
آفتاب‌‌نیوز :

در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۳ سال پیش کینسی وولانسکی، مدل آمریکایی لهستانی در جریان دیدار لیورپول - تاتنهام در لیگ قهرمانان به زمین مسابقه دوید و خبرساز شد.

او بلافاصله توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد اما این دختر پس از خروج از ایستگاه پلیس زندگی متفاوتی را آغاز کرد. تعداد فالورهای حساب او در شبکه‌های اجتماعی به طرز چشمگیری افزایش یافت و از ۳۰۰ هزار به ۳.۶ میلیون رسید.

ورود به زمین در فینال لیگ قهرمانان بیش از ۶ میلیون دلار برای این دختر به ارمغان آورد. حضور روی جلد مجلات برجسته و قراردادهای تبلیغاتی گوشه‌ای از مزایایی است که بعد از این اتفاق برای او رخ داد.

به گفته وولانسکی حتی برخی از بازیکنان لیورپول بعد از این دیدار خواستار دیدار با او شدند. البته وولانسکی نام خاصی را ذکر نکرد که کدام بازیکنان لیورپول بودند که خواستار آشنایی با او بودند. او درباره هدف خود از این کار گفت: هدف من این است که تا سن ۳۰ سالگی به اندازه کافی پول به دست آورم تا با آرامش بازنشسته شوم و دیگر هرگز کار نکنم و به زندگی خود بپردازم.

این محبوبیت هم‌چنین به او کمک کرد تا برند لباس ورزشی مخصوص خود را راه‌اندازی کند.

او توانسته است پول کافی برای سفر به فضا جمع آوری کند. وولانسکی درباره رفتن به فضا گفت: نمی‌توانم این را باور کنم که دارم به فضا می‌روم. من به طور رسمی یک بلیط برای رفتن به فضا رزرو کرده‌ام. دوست دارم این را تجربه کنم.

این دختر هرگز فوتبال را فراموش نمی‌کند که باعث شد زندگی او این‌گونه متحول شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین