کد خبر: ۷۷۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۹

ابراز امیدواری باهنر به‌ نتایج کمیته‌های مشترک قوای سه‌گانه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نایب رییس دوم مجلس گفت: «نشست‌ کمیته‌های مشترک مجلس، دولت و قوه‌ قضاییه برگزار شده و تشکیل این کمیته‌ها در هماهنگی بیشتر سه قوه موثر خواهد بود». 

به گزارش خبرنگارپارلمانی آفتاب، محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس در جمع خبرنگاران در خصوص کمیته مشترک مجلس با قوه قضاییه گفت: «‌کمیته مشترک بین دولت و مجلس که متشکل از دو نفر معاونین رئیس جمهور، یک یا دو نفر از نواب رئیس مجلس و حسب مورد وزیر مربوطه و رئیس کمیسیون مربوطه از مجلس می‌باشد و ریاست جلسه را نیز دکتر لاریجانی رئیس مجلس به عهده دارد».

وی با اشاره به اینکه این کمیته دو بار جلسه تشکیل داده است، افزود: «بعضی از مسایل نیز در این جلسه مطرح شده و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و امیدواریم که انشاالله بتواند کمک خوبی برای هماهنگی دو قوه باشد». 

نماینده تهران خاطرنشان کرد:« روسای دو قوه قضاییه و مقننه قرار شد جلسه مشابهی برای هماهنگی دو قوه تشکیل دهند که البته این جلسه تشکیل شد». 

نایب رئیس دوم مجلس ادامه داد:« ریاست این جلسه نیز به عهده رئیس مجلس است و از طرف قوه قضاییه نیز دادستان و معاون اول رئیس قوه قضاییه و از مجلس نیز یکی از نواب رئیس مجلس و رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی و حسب مورد افراد دیگری در صورت لزوم شرکت می کنند». 

وی گفت:«این کار خوبی است که می تواند بسیاری از هماهنگی‌ها را به وجود بیاورد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین