کد خبر: ۷۷۳۶۶۰
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

سدشکنی «شاهین» در بازارخودرو

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «شاهین» خلاف جهت سایر خودرو‌ها در بازار شکل افزایشی به خود گرفت و با رشد قیمت در بازار عرضه شد.
سدشکنی «شاهین» در بازارخودرو
آفتاب‌‌نیوز :

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که هرچند سایپایی ها امروز در بازار افت 2 تا 6 میلیونی قیمت در بازار داشتند،‌ امروز «شاهین» رشد 2 میلیونی قیمت در بازار را تجربه کرد. به گفته فعالان بازار خودرو کمبود عرضه موجب شد تا شاهد کاهش عرضه و رشد قیمت این خودرو در بازار باشیم.

به گفته فعالان بازار انتظار برای اعلام دستورالعمل واردات خودرو یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو روند شکل کاهشی به خود گیرد. اما آنچه در این میان از اهمیت بسیاری برخوردار است به نبود خریدار در بازار باز می گردد، بطوریکه به گفته فعالان بازار در حال حاضر خریداران تمایلی به خرید خودرو ندارند و در انتظار به سرمی برند.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز شاهین خلاف جهت بازار با افزایش 2 میلیونی در بازار 384 میلیون تومان قیمت خورد تا سد افت قیمت محصولات سایپا را بشکند.

اما سایر محصولات سایپا با افت قیمت راهی بازار شدند؛ براین اساس «ساینا» در بازار با افت 4 میلیونی 217 میلیون تومان شد.

از سوی دیگر خانواده کوییک با افت 6 میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند. با این شرایط «کوییکR» در بازار با افت 6 میلیونی قیمت در بازار 224 میلیون قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم با افت 6 میلیونی در بازار 215 میلیونی باقی ماند. از سوی دیگر «تیبا صندوقدار» با افت پنج میلیونی 194 میلیون تومان در بازار دست به دست شد و «تیبا 2 معمولی» هم با افت 2 میلیونی 204 میلیون تومان شد.

سدشکنی «شاهین» در بازارخودرو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین