کد خبر: ۷۷۳۶۹۴
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

بهترین بازیکن تاریخ از نظر پپ گواردیولا

پپ گواردیولا معتقد است بدون مسی رسیدن به موفقیت‌های فراوان همراه با بارسلونا برای او ممکن نبود.
بهترین بازیکن تاریخ از نظر پپ گواردیولا
آفتاب‌‌نیوز :

پپ گواردیولا هم با ستاره‌های بسیاری همبازی بوده و هم بسیاری از بازیکنان خوب فوتبال را تمرین داده است، اما او لیونل مسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می‌داند.

گواردیولا مربی‌ بزرگی است که با تیم‌های بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی، به افتخارات فراوانی دست پیدا کرده‌ است. این مربی اسپانیایی اما در بارسلونا دورانی طلایی به عنوان مربی داشت و در کنار این که به همه جامهای ممکن دست یافت و شش‌گانه تاریخی را به دست آورد،.

بارسلونا تحت هدایت پپ گواردیولا ماشینی بود که به خوبی کار می‌کرد و با ستاره های برجسته‌ای مانند ژاوی، آندرس اینیستا و لیونل مسی شگوفا شد و بخشی مهمی از تاریخ فوتبال را رقم زد.

پپ که به تازگی با سیتی قهرمان لیگ برتر فوتبال انگلیس شده، مسی را مهم‌ترین بازیکن در دوران حرفه‌ای خودش عنوان می‌کند. او در مصاحبه‌ای با برنامه تلویزیونی تلموندو دپورتس، توضیح داد که حضور این فوق ستاره آرژانتینی در تیمش اتفاقات بزرگی را رقم زده است. او در این مورد گفت: «مسی یعنی همه چیز در دوران حرفه‌ای من. او مرا تبدیل به یک مربی رقابتی و در جست‌وجوی جام کرد. او می‌داند که یک گروه شگفت‌انگیز از بازیکنان وجود دارد و باید با آن‌ها بهترین کار ممکن را انجام داد. ما خیلی جام بردیم اما بدون مسی این همه موفقیت ممکن نبود.»
گواردیولا در پاسخ به سؤالی درباره لحظه مورد علاقه‌اش در کنار مسی گفت: «من میلیون‌ها لحظه جالب دارم . او بهترین است... به همین سادگی.»

پپ در حالی‌ از مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ یاد کرده که وی توانسته ۷ بار توپ طلا را به آورده و در تاریخ رکورد دار کسب این جایزه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین