کد خبر: ۷۷۳۷۹۱
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل:

افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب دولت نرسیده است

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: افزایش حقوق بازنشستگان به رغم تأمین از سوی سازمان، هنوز به تأیید هیئت دولت نرسیده است.
افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب دولت نرسیده است
آفتاب‌‌نیوز :

افشین شیرزاد در جلسه معاونان و مدیران شهرستانی تأمین اجتماعی در اردبیل اظهار کرد: تأمین منابع مالی از طریق سازمان تأمین اجتماعی انجام شده و منتظر ابلاغ هیئت دولت در مورد افزایش پرداخت حقوق بازنشستگان هستیم تا در خردادماه با پرداخت مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت، پرداختی جدید را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: باید هیئت دولت مبلغ افزایش را که بین 57 تا 38 درصد است، تعیین کرده و برای اجرا ابلاغ کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: ما نیز در جریان مشکلات بازنشستگان و تنگناهای مالی و معیشتی آنها قرار داریم ولی سازمان تأمین اجتماعی با آگاهی کامل به این مشکلات سعی کرده تا تأمین منابع مالی را به موقع انجام دهد که منتظر ابلاغ هیئت دولت هستیم تا از ماه جاری این افزایش اعمال شود.

شیرزاد در مورد بخشودگی جرایم کارفرمایان در بودجه سالانه نیز افزود: در سال‌های گذشته در قالب ردیف‌های بودجه‌ای این بخشودگی اعمال می‌شد ولی امسال هیچ‌ ردیفی در این زمینه در بودجه سالانه در نظر گرفته نشده ولی کمیته‌ای در حال پیگیری نهایی این موضوع است تا بخشودگی جرایم برای کارفرمایان در سال‌جاری نیز اعمال شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جزئیات بیشتر این بخشودگی برای فعالان کسب و کار اعلام خواهد شد تا در شرایط سخت اقتصادی و تحریم ظالمانه استکبار جهانی بتوانیم پشتیبانی‌های لازم را از فعالان حوزه کارآفرینی انجام دهیم.

شیرزاد به ساخت هتل پنج ستاره تأمین اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: این هتل در سرعین و با برآورد هزینه 400 میلیارد تومانی در حال اجراست که پیشرفت آن مطلوب است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: اولین هتل پنج ستاره تأمین اجتماعی در سرعین در حالی ظرف سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد که تمام جامعه هدف تأمین اجتماعی اعم از بیمه‌شدگان و بازنشستگان می‌توانند از خدمات این هتل استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین