کد خبر: ۷۷۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۵
دریاسالار مایکل مولن در مخالفت با ماجراجویی‌های نظامی اخیر آمریکا و اسراییل:

آمریکا در جبهه سوم به شدت دچار مشکل خواهد شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک فرمانده نظامی ارتش آمریکا رویارویی با ایران را برای آمریکا بسیار مشکل توصیف کرد.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، یکی از فرماندهان ارتش ایالات متحده روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «برای آمریکا که هم اکنون در دو جبهه افغانستان و عراق مشغول مبارزه است، درگیر شدن در جبهه‌ای تازه بسیار گران تمام خواهد شد».

«دریاسالار مایکل مولن» در ادامه افزود: «با توجه به چشم انداز کلی که از ارتش آمریکا در حال حاضر دارم، گشودن جبهه‌ای تازه به معنای واقعی کلمه تنش زا و دردسر ساز خواهد بود».

این نظامی ارشد نیروی دریایی ایالات متحده در توضیح گفته های خود چنین ادامه داد: «این البته بدین معنا نیست که ما ظرفیت و یا نیروی جانشین کافی برای انجام چنین حمله‌ای را نداشته باشیم بلکه منظور من این است که این عمل بسیار چالش برانگیز بوده و همچنین پیش‌بینی نتایج و عواقب آن نیز بسیار سخت و بعید است». 

گفتنی است بحث رویارویی نظامی ایالات متحده و ایران پس از آن شدت یافت که اسراییل به عنوان نزدیک‌ترین دوست و متحده ایالات متحده تهدید کرد که به هر قیمتی که شده اجازه نخواهد داد که ایران به بمب هسته ای دست یابد. 

این گفته اسراییلی ها از سوی ناظران سیاسی به احتمال وقوع جنگی تازه بین اسراییل و ایران تعبیر شد که طبیعتاً ایالات متحده را نیز وارد این کارزار خواهد نمود.

لازم به ذکر است رژیم صهیونیستی در حالی برنامه صلح آمیزهسته‌ای جمهوری اسلامی را که زیر نظر آژانس در حال پیشرفت است به تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای تفسیر می‌کند که خود صاحب یکی از بزرگترین زراد خانه‌های هسته‌ای در جهان است و حتی به عضویت آژانس بین المللی انرژی اتمی هم درنیامده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین