کد خبر: ۷۷۴۰۳۳
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

ریاض و دوحه راه‌های تقویت روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند

معاون وزیر خارجه قطر در امور منطقه‌ای و معاون وزیر خارجه عربستان در جریان دیدار با یکدیگر، روابط دوجانبه و راه‌های توسعه آن و همچنین شماری از مسائل مهم و مورد توجه دو کشور را مورد بررسی قرار دادند.
ریاض و دوحه راه‌های تقویت روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت خارجه قطر اعلام کرد، محمد الخلیفی، معاون وزیر خارجه این کشور در امور منطقه‌ای با ولید الخریجی، معاون وزیر خارجه عربستان در ریاض دیدار کرد و دو طرف در این نشست در خصوص تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سعود الساطی، معاون امور سیاسی وزارت امور خارجه عربستان و همچنین بندر العطیه، سفیر قطر در ریاض نیز در این نشست حضور داشتند.

به گزارش خلیج آنلاین، در همین راستا، وزارت خارجه عربستان اعلام کرد، الخلیفی و الخریجی در جریان دیدار با یکدیگر روابط دوجانبه بین دو کشور قطر و عربستان و راه‌های تقویت همکاری مشترک را مورد بررسی قرار دادند.

روز گذشته الخلیفی با مجدی الظفیری، معاون وزیر خارجه کویت در خصوص روابط و همکاری دوجانبه و راه‌های حمایت و توسعه آن و همچنین آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

این دیدارها در چارچوب تلاش کشورهای منطقه برای تقویت همکاری مشترک جهت مقابله با چالش‌های کنونی انجام شده است.

دوحه و ریاض سفرها و دیدارهایی در سطح عالی‌رتبه در چارچوب حمایت و تقویت روابط و خدمت به منافع دو کشور انجام داده‌اند.

کمیته پیگیری قطری- سعودی بی‌وقفه نشست‌هایی را با هدف تحقق منافع و خواسته‌های دو ملت و تقویت روابط برادرانه میان دو کشور برگزار می‌کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین