کد خبر: ۷۷۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۸۷ - ۱۰:۵۲

قطبی: از اینکه به ایران بازگشته‌ام، شوکه‌ام

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد در بازگشت به این تیم تنها هدفش قهرمان کردن سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیاست و در این راه به کمک همه نیاز دارد. 

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، به نقل از مهر، افشین قطبی که بامداد امروز از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد تهران شد با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران، افزود: «از اینکه دوباره به ایران بازگشته‌ام و هدایت پرسپولیس را قبول کردم، شوکه‌ام. خیلی خوشحالم که به خاک کشورم و تیمی‌که سال گذشته نشان داد قلب شیر دارد و توانستیم با آن خیلی کارها کرده و قهرمان لیگ شویم، بازگشتم».

وی با اذعان به اینکه برای دستیابی به عنوان قهرمانی آسیا به تیم فوتبال پرسپولیس بازگشته است، در خصوص چگونگی بازگشت دوباره به این تیم گفت: «من در چند جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس پیرامون حضور دوباره در این تیم گفتگو کردم. تا اینکه آقای علی‌آبادی با من تماس گرفت و تاکید کرد که سازمان تربیت بدنی برای موفقیت پرسپولیس در مسابقات آسیایی تمام امکانات را در اختیار ما قرار می‌دهد».

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: «من با توجه به تاکید آقای علی آبادی و اینکه قرار است تمام امکانات در اختیار ما قرار گیرد، قبول کردم که دوباره سرمربیگری تیم پرسپولیس را برعهده گیرم. البته در این بین زمان نشان می‌دهد که آیا سازمان تربیت بدنی امکانات مورد نیاز را در اختیار ما قرار می‌دهد یا خیر اما من به عنوان سرمربی پرسپولیس تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا این تیم به موفقیت دست یابد».

قطبی در پاسخ به این سئوال که چه تفاوت‌هایی بین مصطفوی و کاشانی وجود دارد که وی را در بازگشت دوباره به تیم فوتبال پرسپولیس ترغیب کرده است، گفت: «کاشانی دوست و برادر صمیمی ‌من است. او اولین کسی بود که در ایران به من اعتماد کرد و مرا باور داشت. سال گذشته با همکاری کاشانی، مجموعه باشگاه، مربیان و بازیکنان توانستیم تیم پرسپولیس را قهرمان آسیا کنیم».

وی ادامه داد: «متاسفانه زمانی که از پرسپولیس جدا شدم برخی‌ها مدعی شدند که "افشین با کاشانی مشکل داشت و نماند" در حالی که به هیچ عنوان این موضوع صحت نداشت. من حتی قبل از اینکه با پرسپولیسی‌ها به توافق برسم و به ایران بیایم با کاشانی تماس گرفتم و با او صحبت کردم. خیلی خوشحالم که دوباره به ایران بازگشتم و می‌توانم بیشتر با کاشانی صحبت کنم و با او ارتباط داشته باشم».

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مصطفوی را یک مدیر پرتجربه ورزشی خواند و افزود: «خوشحالم که زیر نظر مدیری با تجربه‌ای چون مصطفوی کار خواهم کرد. البته برای هدایت تیم پرسپولیس با کاشانی هم صحبت می‌کنم و انتظار دارم که او در فصل پیش رو نیز برای موفقیت تیم به ما کمک کند. قطعا به کمک‌های او نیاز خواهیم داشت».

قطبی از اظهار نظر پیرامون عملکرد مسئولان باشگاه پرسپولیس در عقد قرارداد با بازیکنان جدید و فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات خودداری کرد و گفت: «راجع به بازیکنان درحال حاضر اظهارنظری نخواهم داشت تا فردا که در یک فرصت مناسب پیرامون این موضوع صحبت کنم».

وی با تایید خبر حضور یک مربی برزیلی در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «یکی از مربیان پیشین تیم ملی فوتبال کره جنوبی که سابقه سال‌ها حضور در این تیم را دارد با پیشنهاد من به ترکیب مربیان پرسپولیس اضافه می‌شود. وی در بازگشت دوباره من به تهران، در تمرینات حضور می‌یابد و مراحل آماده سازی تیم را در کنار دیگر مربیان زیر نظر می‌گیرد. امیدوارم در فصل آینده ما با همکاری هم پرسپولیس را به موفقیت برسانیم».

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس باهم تاکید کرد به خاطر هواداران به ایران بازگشته است: «عشق به مردم ایران و هواداران میلیونی پرسپولیس باعث شد دوباره به این تیم برگردم. امیدوارم بتوانم با کمک همین هواداران پرسپولیس را به عنوان قهرمانی آسیا برسانیم».

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند پرسپولیس را قهرمانی آسیا کند که قولش را می‌دهد؟ گفت: «فصل قبل هم من قول قهرمانی در لیگ برتر را دادم و دیدید که توانستم این تیم را قهرمان کنم. قولی که من می‌دهم براساس تفکر است و در خودم می‌بینم که بتوان پرسپولیس را به این عنوان برسانم. من دوست دارم به همراه پرسپولیس عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنم و مطمئنم که با مجموعه‌ای که در اختیار داریم به این مهم خواهیم رسید».

افشین قطبی از اظهار نظر در مورد بازیکنان پرسپولیس در فصل آینده خبر داد و گفت: «اجازه بدهید در این مورد بعدا صحبت کنم. فعلا نمی‌توانم در مورد بازیکنان فصل آینده صحبت کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین