کد خبر: ۷۷۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۰
درد دلی با رئیس جمهوری:

اگر وامدار احزاب نیستید، مدیون خانواده شهدا که هستید!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- فضل‌الله فرخ*:‌ طی هفته گذشته مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد شهدای 26خرداد حزب موتلفه اسلامی شهیدان حاج‌صادق امانی، محمدبخارایی، رضاصفارهرندی و مرتضی نیک‌نژاد برگزار گردید، طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی برای این بزرگداشت انجام شد که یکی از برنامه‌ها دیدار خانواده شهدا و وابستگان با روسای قوا، ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و بیت حضرت امام (ره) بود. 

خلاصه و بی‌مقدمه اینکه همه وقت دیدار دادند و با نهایت احترام و اکرام پذیرای این خانواده‌های معزز بودند، اما این توفیق برای دیدار با رئیس جمهور محترم حاصل نشد.

ماوقع اینکه بعد از یک ماه پیگیری کتبی و تلفنی از دفتر رئیس‌جمهور مردمی‌مان که همواره خود را مدیون شهدا و خانواده آنان می‌دانند و ارادتی خاصه و مخلصانه دارند و پس از جوابهای متعدد از سوی مسئولین دفتر که پاسخ‌دهندگان هربار با یک نام معرفی می‌شدند تا شاید برخورد غیرمسئولانه و غیراصولی‌شان گریبانگیر پیگیریهای موشکافانه رئیس جمهور محترم نشود، سرانجام همای سعادت برسرمان نشست و در 28 خرداد بعد از پیگیری‌های مکرر از دفتر ایشان و تذکر اینکه لااقل حرفمان را گوش کنید و بعد قطع کنید!! یادآور شدیم که همه مسئولین ارشد نظام وقت ملاقات داده‌اند الا... 

از آن سوی تلفن (دفتر رئیس جمهور) بیان شد که آقایان بی‌کارند که از این وقت‌ها می‌دهند ولی آقای رئیس جمهور مشغله زیادی دارند و نمی‌توانند!

خوب، باز هم جای شکرش باقی بود که جوابی گرفتیم، پیش خودم گفتم این برخورد و این پاسخ از رئیس جمهور خیلی بعید است،‌ شاید انتقال مطالب از سوی دفتر ایشان ظرف این یک ماه به‌طور صحیح انجام نشده است؟! 

شاید چون این شهدا منتسب به یک جریان سیاسی‌اند، ایشان محدودیت و معذوریت دارند؟! اما آخر این شهدا که متعلق به همه ملت و نظام هستند نه متعلق به یک جریان خاص! به هر حال علت هرچه باشد، اگرچه ایشان خود را وام‌دار احزاب نمی‌دانند! ولی مسلما مدیون شهدا و خانواده‌هایشان هستند، تا به خاطر این بدهکاری حداقل یک سوم وقتی را که برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال می‌گذارند برای خانواده شهدایی بگذارند که از اولین شهدای نهضت امام‌خمینی(ره) بوده‌اند و مقام معظم رهبری آنان را مصداق نورالله فی‌ظلمات الارض بیان فرمودند. 

در هر حال به عنوان یک پدر شهید و معاون امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی از این اقدام دفتر رئیس جمهور محترم و بی‌اعتنایی به این شهیدان شگفت زده شده‌ام.

* پدر شهید و از اعضای با سابقه حزب موتلفه اسلامی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۵
0
0
اي آقا تو كه پدر شهيدي ديگه چرا؟؟ من كه فرزند شهيدم اينقدر برخورد بد از اين آقايون ديدم كه فقط دنبال [...]ميگردم تا از اين مملكت برم....
نخواستيم....
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۵
0
0
شما چقدر ساده ايد. اين آقای احمدی نژاد هرجا که براش تبليغ بشه میره.
در ضمن خوبه اينقدر کار می کنه و سرش شلوغه که وضع مملکت اينجوريه، اگه کار نمی کرد ديگه چی می شد.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۶
0
0
از چنین رئیس جمهوری به[...]نه گله دارم. از موتلفه شاکیم که از این پس و با این بی احترامی بخواهند در دفاع از این دولت مقابل انتقاد منتقدین کلامی بگویند.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۶
0
0
جدا باعث تعجب شده كه هنوز چقدر در خم ابرو مانده ايم
شهيدان با نثار جان خويش خواستار كار و تلاش براي موفقيت كشور و اسلام شدند حالا با اين حرفهايي كه زده ميشود منظور چيست؟
آيا در اين ملاقاتهايي كه تا به حال بوده چه كار نيكي انجام گرفته كه باز دوباره خواستار اين ملاقات بوده ايد؟
اين شهيدان هم مثل بقيه شهداي اين مرز و بوم كه هيچ نام و نشاني ندارند و عضو هيچ گروهي نيستند باشند مطپن باشيد شهيدان نخواهند رنجيد و اين رنجيدن خانواده ها به هيچ جايي بر نخواهد خورد بلكه آنان خواستار تلاش و كوشش فراوان براي ساختن كشور هستند مگر آنكه انگيزه اي سياسي براي باج خواهي در ميان باشد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین