کد خبر: ۷۷۴۴۶۳
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
تبلیغات

راهنما جامع انتخاب لوازم برقی آشپزخانه در سال ۱۴۰۱

امروزه سمساری آنلاین در تهران نیز جای خود را در بین مردم باز کرده است. بسیاری از سمساری‌ها در تهران اقدام به‌راه‌اندازی وبسایت برای تعامل بیشتر و بهتر با مشتری نموده‌اند. بسیاری از افراد نیز با استفاده از برنامه‌های موبایلی به یک سمسار کوچک تبدیل شده‌اند.
راهنما جامع انتخاب لوازم برقی آشپزخانه در سال ۱۴۰۱
آفتاب‌‌نیوز :

لوازم برقی آشپزخانه چه مارکی خوبه؟ بهترین مارک وسایل برقی آشپزخانه جدید؟ این روز‌ها تنوع انواع مارک‌های لوازم خانگی بسیار زیاد شده اند و روز به روز انواع برند‌های جدیدی روانه بازار می‌شوند، با این وجود افرادی که می‌خواهند جهیزیه بخرند دچار سردرگمی‌های زیادی می‌شوند، این روز‌ها ما مشغول خرید و آماده کردن لیست جهیزیه عروس برای خواهرم هستیم او معتقد بود که لوازم برقی آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشند و لازمه تا آن‌ها را از بهترین مارک‌ها خریداری کنیم، اما با وجود انواع برند‌هایی که وجود داشتن قطعا نمیدانستیم که بهترین مارک لوازم برقی آشپزخانه کدام است؟ در ادامه مقاله راهنما جامع انتخاب لوازم برقی آشپزخانه در سال ۱۴۰۱ از سایت خریدار لوازم خانگی دست دوم در تهران همراه ما باشید.

لوازم برقی برند سامسونگ (Samsung)

یکی از بهترین مارک وسایل برقی آشپزخانه جدید که در پاسخ به سوال لوازم برقی آشپزخانه چه مارکی خوبه باید معرفی کنیم برند سامسونگ می‌باشد، سامسونگ یک برند کره‌ای است که محبوب‌ترین محصول تولیدی آن گوشی موبایل می‌باشد که به راحتی می‌توانید در دست افراد مشاهد کنید. البته سامسونگ در زمینه محصولات لوازم برقی خانگی و آشپزخانه هم بسیار پیشرفته عمل کرده و انواع یخچال‌ها و ماشین لباسشویی‌ها را تولید می‌کند.

در رابطه با گارانتی محصولات سامسونگ باید بیان کنیم که محصولات برند سامسونگ همراه با گارانتی ۱۸ ماهه به فروش می‌رسند البته گارانتی تلفن‌های همراه آن نیز متفاوت است، البته سامسونگ برخی از محصولات خود را با گارانتی ویژه روانه بازار می‌کنند که از جمله آن می‌توان به گارانتی ۱۲۳ ماهه کمپرسور اینورتر یخچال نیز اشاره کرد.

همچنین شما می‌توانید برای فروش لوازم‌خانگی دست‌دوم سامسونگ در یوسف‌آباد تهران به سایت سمساری یوسف آباد تهران مراجعه کنید.

بوش از برند‌های برتر لوازم خانگی برای جهیزیه است

برند بوش از گذشته یکی از پیشگامان صنعت لوازم خانگی بوده و زیبایی و کیفیت محصولات این برند زبانزد خاص و عام است. برند بوش با ارائه‌ی تکنولوژی‌های جدید در صنعت لوازم خانگی توانسته مخاطبان خود را گسترش دهد.

جالب است بدانید که در سال ۱۹۶۷ برند بوش و زیمنس به هم ملحق شدند و تشکیل GmBh را دادند که امروز سومین تولید کننده لوازم و تجهیزات خانگی در دنیا است. زیرا عمر این محصولات بالاست و با‌کیفیت خوب از زمان چیدن جهیزیه تا جهازبرون دختر یا عروس برای شما کار می‌کنند.

ال جی از برند‌های برتر لوازم خانگی برای جهیزیه

برند ال جی دومین کارخانه چند منظوره در کره جنوبی پس از سامسونگ است. برند ال جی توانسته در مدت زمان کمی پس از شروع فعالیتش با رعایت کیفیت و نو آوری عملکرد بالا و موفقیت‌های چشمگیری را در این زمینه کسب کند.

اگر علاوه بر کیفیت، زیبایی و کارایی به دنبال ارائه خدمات پس از فروش گسترده و مطمئن هستید بی شک برند ال جی می‌تواند بهترین مارک لوازم خانگی برای جهیزیه شما باشد.

به چه دلیل ال جی معروف است

لوازم خانگی ال جی در رقابت با محصولات غربی و رقیب اساسی آن سامسونگ با قیمت کمی پایین‌تر بازار را تسخیر کردند. اما در حال حاضر کیفیت لوازم خانگی برقی ال جی با هم رده‌های سامسونگ و برند‌های اروپا و امریکا رقابت می‌کند.

آیا می‌توانیم به ال جی اعتماد کنیم

بله نمایندگی گلدیران همچنان در کشور فعال است و خریدارن می‌توانند با خیال راحت لوازم برقی موجود ال جی در کشور را با خیال راحت تهیه کند.

برند لوازم خانگی تفال

شرکت فرانسوی تفال در سال ۱۹۵۶ در فرانسه تاسیس شد و به تولید لوازم برقی کوچک و لوازم آشپزی پرداخت.

چرا تفال معروف است؟

لوازم خانگی تفال در زمینه لوازم برقی آشپزخانه سال‌هاست امتحان خود را پس داده است و می‌توانید ست کاملی را از محصولات این برند برای آشپزخانه خانه بخت‌تان بخرید. لوازم تفال بیشتر حالت کلاسیک دارند.

بهترین‌های تفال:

هنوز هیچ برندی خارجی‌ای نتوانسته پلوپز و اتو‌های تفال را شکست دهد.

برند لوازم خانگی امرسان

شرکت امرسان در سال ۱۳۶۰ تاسیس شد و فریزر تولید می‌کرد. سپس به مرور تولیدات خود را به انواع یخچال فریزر، اجاق گاز و جارو برقی گسترش داد.

چرا امرسان معروف است؟

امرسان یخچال‌های بسیار زیبایی را تولید می‌کند که خدمات پس از فروش‌شان هم در ایران نظیر ندارد.

بهترین‌های امرسان:

امرسان گروهی از یخچال فریزر‌های زیبا را اخیرا تولید کرده که نمای جهیزیه شما را عالی می‌سازد.

به امرسان اعتماد کنیم؟

بله، زیرا هم قیمت اش خوب است هم خدمات پس از فروش آن.

برند لوازم خانگی پارس خزر

در اسفند ماه ۱۳۴۷ با مشارکت و همکاری فنی کارخانه توشیبای ژاپن، شرکت پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد. در آبان ماه سال ۱۳۶۱ نام شرکت پارس توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر یافت. در حال حاضر شرکت صنعتی پارس خزر به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران، به صورت سهامی عام به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

چرا پارس خزر معروف است؟

پارس خزر تقریبا تنها تولیدکننده ایرانی است که طیف وسیعی از محصولات برقی را تولید می‌کند که کیفیت این محصولات بالا هستند و بین ۵-۱۰ سال برای شما کار می‌کنند و اگر منظم باشید شاید هیچ‌وقت لاازم نباشد آن‌ها را عوض کنید.

بهترین‌های پراس‌خزر:

هیتر برقی، جارو برقی عصایی و پلوپز پارس خزر را در اینترنت سرچ کنید و نقاط قوت آن را بخوانید.

به پارس خزر اعتماد کنیم؟ بله، زیرا در دهه‌های اخیر واقعا خوب امتحان خود را پس داده است.

سمساری تهران، خریدار انواع وسایل خورده ریز آشپزخانه و انباری در تهران

بازار سمساری در تهران از گذشته تا به الان

بازار خرید وسایل دست دوم می‌تواند بازار هدف بسیاری از افراد باشد. علاقه‌مندان به کالا‌های آنتیک می‌توانند وسایل و لوازم مدنظر خود را در سمساری‌ها بیابند. همچنین این بازار‌ها می‌تواند شرایط خوبی را برای قشر کم در آمد جامعه فراهم کند و راهی برای حفظ سرمایه باشدو این استقبال باعث شده است که ما هم رشدی در روند کاری خود داشته باشیم و با ایجاد فضایی در فضای نت، دسترسی کاربر‌ها رو به فروش لوازم خانگی برقی و خرید سهولت بخشیم.

پیشینه سمساری در تهران

همه ما به‌خوبی با مفهوم سمساری آشنا هستیم. سمساری محلی برای خرید و فروش لوازم دست دوم است. خرید و فروش لوازم دست دوم از گذشته تاکنون در بین مردم ایران مرسوم بوده است.

این خرید و فروش‌ها شامل خرید و فروش انواع لوازم دست دوم نظیر خرید و فروش فرش دست دوم، خرید و فروش لوازم برقی است.

امروزه سمساری آنلاین در تهران نیز جای خود را در بین مردم باز کرده است. بسیاری از سمساری‌ها در تهران اقدام به‌راه‌اندازی وبسایت برای تعامل بیشتر و بهتر با مشتری نموده‌اند. بسیاری از افراد نیز با استفاده از برنامه‌های موبایلی به یک سمسار کوچک تبدیل شده‌اند.

آدرس سایت سمساری تهران:

https://semsarietehran.com/۲۰۲۲/۰۱/۱۶/%d۸%b۳%d۹%۸۵%d۸%b۳%d۸%a۷%d۸%b۱%db%۸c-%d۸%af%d۸%b۱-%d۸%aa%d۸%ac%d۸%b۱%db%۸c%d۸%b۴/

راهنما جامع انتخاب لوازم برقی آشپزخانه در سال ۱۴۰۱

سمساری در تهران یکی از قدیمی‌ترین سمساری‌های تهران است و حوزه فعالیتی آن بیشتر در زمینه خرید و فروش عتیقه، خرید و فروش فرش و فرش دستباف دست دوم و خرید و فروش دوربین قدیمی، ظروف کریستال و … است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین