کد خبر: ۷۷۴۸۱۲
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶

کندوان یک طرفه شد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: محور کندوان در حال حاضر یک طرفه شده است.
کندوان یک طرفه شد
آفتاب‌‌نیوز :

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار کرد: در حال ‌حاضر شاهد ترافیک سنگینی در محور کندوان از مرزن‌آباد تا پل دزبن هستیم و برای برطرف کردن مشکل محور کندوان یک‌طرفه شده است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین مقطعی در محور هراز، افزود: تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: مسافران از هفته گذشته وارد استان شدند که امروز بار برگشت مسافران آغاز شد و طی روزهای آینده ادامه دارد.

این مسوول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۴، و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ یک‌شنبه ۱۵ و دوشنبه ۱۶ خرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

هاشمی با اعلام اینک تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی در پایان گفت: کاربران جاده‌ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و همچنین سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین