کد خبر: ۷۷۴۸۲
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۲

رفتارهای دوگانه آمريكا نشانگر خستگی آن‌ است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مجلس علت رفتارهای دوگانه آمریكا را در خستگی آنها در منطقه دانست و گفت: «آنها بدانند رفع خستگی برای آنان در تغییر تاكتیک نیست، بلكه در تغییر راهبرد است».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز یكشنبه در جلسه علنی مجلس با تسلیت شهادت امام هادی (ع) گفت: «جای تاسف بسیاری است كه سفاكان تروریست با همدستی و بی خیالی امنیتی آمریكا مرقد تابناک آن بزرگوار را منهدم كرده و قلب مسلمانان را جریحه دار كرده‌ و تا به امروز هیچ گامی در بازسازی آن بر نداشتند و همان افرادی كه در عصر حاضر برای حذف آثار تاریخی حتی كم ارزش، مدیحه سرایی می‌كنند اما در این باب جز الفاظ تهی اقدامی نكردند و این نمود جهالت مدرن و بی اعتنایی به فرهنگ و تمدن یک میلیارد مسلمان گردیده است و باعث شد تا رفتار آمریكایی‌ها در منطقه فریب كارانه و دوگانه ظاهر شود». 

رئیس مجلس خاطر نشان كرد: «نوع دیگر این رفتار دوگانه را در بازی كودكانه با تروریست‌های منافق ملاحظه می‌كنیم كه از یک سو نام آنها را در لیست تروریست‌ها اعلام می‌كنند اما هم زمان عناصر امنیتی خود را به پشتیبانی از آنها وا می‌دارند». 

لاریجانی با اشاره به این اقدامات دو گانه آمریكایی‌ها گفت: «راز این اقدامات دوگانه را در خسته شدن آمریكایی‌ها در منطقه می‌بینیم اما باید آنها بدانند رفع خستگی برای آنان در تغییر تاكتیك نیست، بلكه در تغییر راهبرد است». 

وی هطاب به آمریكا اظهار داشت: «تغییر نگرش نفرت آمیز ملتهای منطقه نسبت به شما با اقدامات تاكتیكی و تصنعی ممكن نیست و بیهوده‌سرایی آنها نسبت به مقاومت اسلامی ایرانیان و جعل وجوهات نا قابل برای ستیز با جمهوری اسلامی بیش از آنكه از سر قدرت باشد نشانگر سرخوردگی آنها است». 

رئیس مجلس، وحدت را بهترین راهكار برای مقابله با دشمنان توصیف كرد و افزود: «در این منظومه معیوب سیاست بین المللی، آنچه علاج مكر آنهاست وحدت ملی و همگرایی نیروهای موثر و قوای سه گانه در كشور است». 

لاریجانی ادامه داد: «این روزها برخی بیانات هر چند از سر دلسوزی و بعضی اقدامات نسبت به خانه ملت را در شرایط كشور علاقلانه نمی‌پنداریم بلكه همان چیزی است كه دشمنان انتظار آن را دارند». 

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه مجلس در شرایط امروزه كشور با پختگی گام بر می‌دارد، خاطر نشان كرد: «آنها باید بدانند كه مجلس در مجموعه شرایط با پختگی و فرزانگی گام بر می‌دارد و محكم و استوار خواهد بود و كاملا متوجه است كه مطالبات واقعی مردم را باید از سایر قوا پیگیری كند و در موج حرف‌های حاشیه‌ای حركت اصیل خود را فراموش نمی‌كند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۶
0
0
آقای لاریجانی خیلی دارد شعار میدهد . یکم خونسرد و با منش تر بهتر هم میشود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین