کد خبر: ۷۷۴۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳

پایان کار موی تای ایران با ۱۸ مدال

پرونده تیم اعزامی موی تای کشورمان به مسابقات جهانی ابوظبی با کسب ۱۸ مدال رنگارنگ بسته شود.
پایان کار موی تای ایران با ۱۸ مدال
آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین روز پیکارهای جهانی موی تای ابوظبی، رقابتهای پایانی اوزان مختلف رده سنی بزرگسالان برگزار شد که ابتدا در فینال وزن 63.5- کیلوگرم، مسعود عبدالمالکی برابر "سوراویت سوک سانگوان" از تایلند، پس از سه راند سنگین و نفسگیر، با نتیجه 28 بر 29 صاحب برتری شد تا با شایستگی، مدال طلای این وزن را به خود اختصاص دهد.

عبدالمالکی برای رسیدن به فینال، حریفانی از ترکمنستان، استرالیا، آمریکا و سوئد را پشت سر گذاشته بود.

در رده بندی نهایی این مسابقات و در مجموع دو بخش مردان و زنان، تایلند با 8 طلا، 5 نقره و 2 برنز قهرمان شد، میزبان یعنی امارات با 5 طلا، 4 نقره و 3 برنز به عنوان نایب قهرمانی رسید و مراکش با 5 طلا، 2 نقره و 6 برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

تیم های ترکیه، سوئد، کرواسی و مالزی به ترتیب در جایگاه چهارم تا هفتم مسابقات ایستادند.

تیم موی تای کشورمان نیز با کسب 2 مدال طلا، 4 نقره و 12 برنز بالاتر از تیمهایی چون فرانسه، مصر و آمریکا، در جایگاه دهم جدول رده بندی ایستاد.

برای کشورمان در این مسابقات، مسعود عبدالمالکی و فاطمه حسینی دو مدال طلا، یاسر پرمهر، مهرداد خان زاده، صبا چناری و سمیرا فتحی، چهار مدال نقره و بهنام صفری، صابر سعیدی، حمیدرضا کردآبادی، علیرضا زینعلی، پروانه محمودی، فائزه افضلی، ترنم احمدی، مبینا میرزاپور، ندا کوثری، سیما نیکنام، آرمیتا سلیمانی و ریحانه سعیدی 12 مدال برنزکسب کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین