کد خبر: ۷۷۵۰۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
معاون اجرایی رییس‌جمهور با اشاره به تداوم آواربرداری

مجوز‌ تخریب متروپل صادر شد

معاون اجرایی رییس‌جمهور با بیان اینکه آواربردای متروپل ادامه دارد، از تخریب سازه باقی مانده متروپل پس از پایان آواربرداری سخن گفت و افزود: مجوز‌های تخریب متروپل صادر شده است.
مجوز‌ تخریب متروپل صادر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از متروپل در جمع خبرنگاران با تسلیت حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل، اظهار کرد: لازم است از تلاش‌های ارزنده مسوولا کشوری و استان خوزستان در امداد و نجات و آواربرداری صورت گرفته تشکر کنم.

وی افزود: حادثه متروپل حادثه تلخی بود که براساس گزارش‌ها ۳۸ نفر از هموطنان عزیزمان جان شیرین خود را از دست دادند و تعدادی هم آسیب دیدند و مجروح شدند. آقای رییس‌جمهور در بازدیدی که داشتند دستورات لازم را صادر کردند.

مرتضوی متذکر شد: فرماندهی عملیات آواربرداری و مدیریت کار با استاندار است که خوشبختانه با تدبیر پیش رفته و قرارگاه خاتم‌الانبیاء به عنوان پیمانکار و دستگاه‌های اجرایی وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: مجوز‌های لازم برای تخریب پیش‌بینی شده و قطعا کار همچنان ادامه دارد یعنی پس از آواربرداری، عزیزان برای تخریب بقیه سازه اقدام خواهند کرد و کار تعطیل شدنی نیست، همه دستگاه‌ها پای کار هستند.

معاون اجرایی رییس‌جمهور با اشاره به سفر نوروز ۱۴۰۱ رییس‌جمهور به استان خوزستان یادآور شد: حسب دستور رییس‌جمهور در ایام نوروز به منظور بررسی پیشنهادات استان خوزستان، در خصوص طرح توسعه همه جانبه شهر‌های آبادان و خرمشهر به استان خوزستان آمدم تا با برنامه‌ریزی مدون، مشکلات شهرستان‌های استان احصا و اعتبارات لازم پیش‌بینی شود تا قدری از مشکلات مردم شریف مرتفع شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین