کد خبر: ۷۷۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۲

واکنش تند ناطق‌نوری به ادعاهای پالیزدار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری گفت: «روحانیون از افتراها و تهمت‌ها نترسند، زیرا اگر روحانی می‌خواهد کسی به او چیزی نگوید باید بی‌تفاوت باشد که این رفتار مغایر با دین و سیره معصومین است».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در مراسم نهمین سالگرد آیت‌الله روحانی، امام جمعه بابل، افزود: «ملت در طول تاریخ وفاداری خود را به روحانیت نشان داده و به اثبات رسانده است».

وی با بیان این که آخوند زنده و شجاع بودن و فریاد حفظ و حراست از دین زدن، تبعات خاص خود را دارد، افزود: «توده‌ای‌ها در دوران طاغوت کم توهین به روحانیت نکردند و با طرح این افترا به این که روحانیون زیر نظر انسان‌های پولدار هستند، خواهان جدایی بین روحانیت و مردم بودند».

ناطق نوری هم‌چنین تصریح کرد: «برخی نسبت به ائمه اطهار معرفت ندارند و شاید به نظر من روحانیون نتوانسته‌اند آن‌ها را آن طوری که باید، به مردم معرفی کنند».

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری روش حق را روشی دشمن‌زا و در عین حال دوست‌زا معرفی کرد و گفت: «این روش همیشه موجب مورد تهمت قرار گرفتن ائمه معصومین ، روحانیون و عاملان به حق توسط دشمنان بوده است».

وی در ادامه سخنانش به روحانیون توصیه کرد: «اگر هر کسی تهمتی به این قشر زد نباید با او مقابله کرد بلکه از او بخواهید تا آن مورد را اثبات کند».

ناطق نوری با طرح این مساله که می‌گویند فلان کس کاخ دارد، کارخانه‌دار و سهام‌دار شرکت است ، گفت: «روحانیون از این تهمت‌ها نترسند و تهمت‌زننده را براى اثبات حرف‌هایش فرا بخوانند».

وی با اشاره به سخنان و مطالب ارائه شده توسط تلویزیون‌های بیگانه و سلطنت‌طلب و برخی سایت‌های خارجی که بر ضد انقلاب سخن می‌گویند، گفت: «متاسفانه برخی مسلمانان این حرف‌ها را قبول می‌کنند».

ناطق نوری در ادامه به آنچه آن را تهمت‌های مالی و اخلاقی «پسرکی» به تمام روحانیونی که موجب پایداری این نظام شده‌اند خواند اشاره و خاطرنشان کرد: «این حرف‌ها بدون ارزیابی و اثبات بوده و به نظر من فرافکنی چنین سخنان برای سر پوش گذاشتن بر پرونده خودش بوده است».

وی هم‌چنین غیرمتملق بودن مرحوم هادی روحانی امام جمعه فقید بابل را مهم‌ترین ویژگی وی دانست و گفت: «مرحوم روحانی علاوه بر این که پی‌گیر مشکلات مردم و به ویژه قشر کشاورز بوده است در هدایت لشکر 25 کربلای مازندران نیز در زمان جنگ نقش اساسی داشته است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین