کد خبر: ۷۷۵۷۳۴
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

بهترین پارک آبی استانبول

در این مطلب قصد داریم شما را با پارک‌های آبی استانبول و امکانات هرکدام آشنا کرده و بهترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.
بهترین پارک آبی استانبول
آفتاب‌‌نیوز :

تفریحات آبی یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به ترکیه است که حتما باید آن را تجربه کنید. در کنار سواحل بسیار زیبا در این کشور، پارک‌های آبی مختلفی وجود دارد که هیجان سفر شما را چند برابر خواهد کرد؛ بنابراین بعد از خرید بلیط استانبول حتما برای تفریح در پارک‌های آبی آن نیز برنامه‌ریزی کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با پارک‌های آبی استانبول و امکانات هرکدام آشنا کرده و بهترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

پارک آبی کلاب دلفین استانبول

یکی از بهترین پارک‌های آبی استانبول بدون شک پارک کلاب دلفین‌ها است که می‌تواند به یکی از لذت بخش‌ترین بخش‌های سفر شما تبدیل شود. این پارک در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده و از آن زمان تا کنون بزرگ‌ترین پارک آبی استانبول به شمار می‌رود. همان طور که از نام این پارک آبی پیدا است در آن یک استخر و بخش جداگانه‌ای برای دلفین‌ها و شیر‌های دریایی وجود دارد که شما می‌توانید از نزدیک آن‌ها را ببینید، با آن‌ها بازی کرده و عکس یادگاری بگیرید.

این پارک دارای بخش‌های بازی مختلف برای کودکان و بزرگسالان است؛ بنابراین اگر همراه با فرزند خود به این پارک بروید، می‌توانید با خیال آسوده هم خودتان و هم فرزندتان از بازی‌ها استفاده کند. همچنین هزینه ورودی این پارک آبی براساس سن متفاوت است. نوزادان تا کودکان ۴ ساله می‌توانند بدون پرداخت ورودی، وارد پارک آبی شوند. همچنین هزینه ورودی برای کودکان زیر ۱۲ سال نصب بزرگسالان است.

این پارک در کنار داشتن بازی‌ها و سرسره‌های آبی مختلف دارای کافه و رستوران است؛ بنابراین اگر شنا کردن و بالا و پایین پریدن در آب شما را خسته کرد، می‌توانید خودتان را به یک نوشیدنی خنک و یا یک غذای خوشمزه مهمان کنید. این پارک دارای سرویس رایگان اتوبوس است که شما را در زمان بندی مشخص به میدان تکسیم می‌رساند.

بهترین پارک آبی استانبول

پارک آبی آکوا مارینا

این پارک آبی خارج از شهر بوده و تقریبا پشت فرودگاه آتاتورک واقع شده است. این پارک نیز دارای سرویس‌های رفت رایگان است تا شما از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ به محل پارک برساند. این پارک آبی را می‌توان هیجان انگیزترین پارک آبی در استانبول دانست. جدیدترین و هیجان انگیزترین وسایل آبی بازی در این پارک فراهم شده است تا آدرنالین خون شما در بیشترین حد ممکن ترشح شود!

این پارک در منطقه لوکس و شیک اروپایی نشین استانبول یعنی بویوک چکمجه واقع شده و ساختمان آن نیز چه از داخل و چه از خارج بسیار شیک و زیبا است. در این پارک آبی انواع استخر‌های بزرگ و کوچک، استخر مخصوص کودکان و حتی استخر‌های المپیک نیز وجود دارد تا شما با هر سطح از مهارت در شنا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

کنار این استخر‌ها صندلی‌ها و چتر‌های ساحلی بسیار راحتی قرار داده شده تا شما بتوانید بعد از یک آب تنی حسابی یک استراحت و ریلکسیشن حسابی انجام دهید. از دیگر بازی‌های این پارک آبی می‌توان به سقوط آزاد، سرسره‌های بلند و پیچ در پیچ، سیاه چاله، رودخانه دیوانه و ... اشاره کرد. این پارک آبی دارای ظرفیت ۳ هزار نفر بوده و شما در شلوغ‌ترین روز کاری آن هم می‌توانید با کم‌ترین معطلی از وسایل بازی مورد علاقه تان استفاده کنید. تفریح چند ساعته در این پارک آبی بدون شک می‌تواند یکی از بهترین بخش‌های سفر شما بعد از رزور بلیط استانبول و سفر به این شهر باشد.

بهترین پارک آبی استانبول

پارک تفریحی ویالند استانبول

نام دیگری که در لیست بهترین پارک آبی استانبول قرار می‌گیرد، پارک آبی ویالند است. این پارک در سال ۲۰۱۳ مورد استفاده قرار گرفته و یکی از بهترین شهربازی‌های استانبول نیز به شمار می‌رود. این پارک آبی یک پارک موضوعی بسیار زیبا و منحصر به فرد است که در سال ۲۰۱۵ توانست در میان ۸۰۰ پارک موضوعی اروپا در جایگاه پنجم قرار بگیرد!

در کنار بازی‌های مختلفی که برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است، این پارک می‌تواند رویای فرزند شما باشد. در این پارک بازی‌های بسیاری به طور اختصاصی برای کودکان طراحی شده است. در تفریح جهانگرد کوچک فرزند شما وارد یک تونل هیجان انگیز شده و در یک سفر دنیا را فتح می‌کند.

در بخش انگری بردز این پارک آبی با استفاده از نورپردازی‌های سه بعدی و تصاویر شخصیت‌های اصلی این بازی به صورت واقعی به کودکان نمایش داده شده و بچه‌ها یک بازی هیجان انگیز را تجربه می‌کنند.

همچنین اگر به تاریخ علاقه‌مند هستید، در این پارک بخشی به نام استانبول قدیم وجود دارد که در آن خیابان و کوچه‌های استانبول قدیم را در آن شبیه سازی کرده اند. با قدم زدن در این خیابان‌های تاریخی می‌توانید از یک موزه بسیار زیبا نیز دیدن کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین